tiistai 14. kesäkuuta 2011

charlotte, c'est moi


Coucou tout le monde! Oon just palaillut töistä ja chillaillaan meidän minimaalisessa kodissa mun kämppiksen kanssa:) Tänään oli tosi kivaa duunissa, olin tiskillä joten vaihtelua aiempaan sali-työskentelyyn.

Olen sitten nykyisin Charlotte, koska onnistuin viskaamaan nimi-tagini pesuun työvaatteiden mukana... Nyt mulla on sitten nimitagi jonka mukaan olen Charlotte. Oikeastaan meidän työpaikalla suurimmalla osalla on väärä nimitagi, koska ne tippuu ja hukkuu helposti. Onneksi sain sentään kivan varanimen, huomenna meen pyytämään jos saisin taas olla Eerika :)

Täällä liikkuu huhu, että Johnny Depp on tulossa puistoon. Siksi rukoilen nyt aina ennen nukkumaan menoa, että tämä olisi totta. Johnny, I'm waiting.

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...