torstai 9. kesäkuuta 2011

disneylandin puvustamolta

Bonsoir! Ilta on valoisa, maha on täynnä sinihomejuustopastaa ja edessä illanistujaiset eräässä toisessa asuntolassa... Myös väsymys on hieman väistynyt, johtuneekohan siitä, että eilisen ja tämän päivän koulutukset pidettiin myös englanniksi. Ihan kiva, että tärkee info menee täysin perille, eikä sitten nolaa itseään ihan täydellisesti käppäillessään jossain backstagella ilman cast member -korttia tai jotain. Viimepäivinä ollaan perehdytty puistoihin, käyty työpaikoillamme ja ravattu ympäri Disneylandin backstagea, missä on erilaisia tiloja ja rakennuksia työntekijöille. Tässä installaatiossahan työskentelee noin. 14 000 ihmistä! Cast member ruokala oli ehdottomasti positiivinen yllätys, ruoka on hyvää, sitä on tarjolla laidasta laitaan ja mikä parasta, se on edullista. Kotona on tullut kokkailtua näitä mun perusruokia eli pastaa, keittoja ja muuta. Ja sain puolalaisen kämppiksen, joka on mun kanssa samassa duunissa :)

Tuun työskentelemään Disneyn Fantasialandin "sveitsiläisessä kaupunginosassa", ihan lähellä tuhkimon linnaa, sellasessa keskiaikais-fiilingillä varustetussa pikaruokamestassa, nimeltä Au Chalet de la Marionette. Se on aika iso paikka, josta saa näitä perus hamppareita sun muita. Ja kuten kaikkialla fantasialandissa, on teemaan pukeutuminen tärkeässä osassa eli mun työasu näyttää tältä:

Vilpoisemmalla säällä neule päälle!


Jep, oon asusta aika innoissani. Pääsee fantasiamaiseen fiilikseen kun huitelee tällaisessa keskiaikaisen linnanneidon asussa. Mutta nyt tosiaan bussi alle ja kahden euron roseviiniä maistelemaan suomalais-ruotsalais-espanjalaisporukassa:)

bisous!

2 kommenttia:

  1. EERIKA!! Mä olen niin fiiliksissä ku oon lukenu nää kaks postausta peräkkäin. APUA oon niin kateellinen. JA MITKÄ VAATTEET!!! Mulle tuli nii kova disneyland kuume ku olla ja voi. Lisää kuvia!
    -Aino

    VastaaPoista
  2. aww:) tuu käymään! jännittää, huomenaamulla eka kunnon työpäivä! ja joo, pitää ottaa ihan kunnon kuvia puistosta tässä kohta, en oo vielä hirveesti ehtinyt:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...