torstai 4. elokuuta 2011

pourquoi pas?

Tää kesä on ollut kyllä yksi hienoimmista mun elämässä, ei epäilystäkään. Ei sitä voi sanoin kuvailla, kuinka onnellinen oon päivästä toiseen, että olen täällä ja että uskalsin lähteä. Tämä kesä tulee jäämään mun muistinperukoille vähän eritavalla, kuin mikä tahansa aikaisempi upea kesä. Aikaisemmin sanoinkin, että tää on kuin taitoskohta mun elämässä, yhden pitkän ajanjakson loppu ja toisen alku.

Siksi päätin eilen toteuttaa jotain kauan tahtomaani, otin tatuoinnin. Äiti, älä pyörry, vaan jatka lukemista. Halusin vähän erilaisen muiston tästä kesästä, kuin parin korkkareita (tai kahdet, hehe, postaus tulossa!) tai laatikollisen pieniä muistotavaroita ja tikettejä erinäisistä tapahtumista. Hyviä muistoja nekin, mutta halusin jotain pysyvämpää. Jotain, mikä ei vie tilaa laukussa, mikä ei voi jäädä lentokentän turvatarkastukseen tai hukkua koskaan. Jotain, joka aina muistuttaa mua siitä, miten onnellinen tällä hetkellä olen ja muistuttaa mua siitä, miten haluan elää: katumatta, uskaltaen, rikkoen rajoja, seuraamalla omia polkujani ja vaistoani. Kyseenalaistamalla sen, mikä "täytyy tehdä" ja miten asioiden "kuuluu olla".

Siis marssittiin parin ystävän kanssa ymmärtääkseni Pariisin kermaan kuuluvaan tatskaliikkeeseen, kädet täristen. Ideat tatuoijalle, rahat tiskiin ja tuoliin istumaan... Jännitys alkoi siinä tatuoijan kanssa jutellessa nousemaan tosiaan aika kovaksi, ja mieleen pälkähti myös että ainiin, mähän pelkään neuloja. Pyörtymättä kuitenkin selvittiin ja vaikka kovasti sattuikin, väittäisin silti että tatuoinnista maksaminen sattui enemmän... pieni palkka kun on :D


Pourquoi pas? koristaa nyt jalkaani. Tatuointi onnistui täydellisesti, laadusta kannatti maksaa. Näissä kuvissa ei nyt ehkä näy niin hyvin, mutta tuli todella tarkkaa jälkeä - thank god. Lausahdushan on siis tosiaan ranskaa ja on suomeksi käännettynä Miksi ei.

Paljon on teille kirjoiteltavaa viimepäivistä, niin Pariisin reissuista kuin ostarilla tapahtuneista retkahduksista, mutta niistä lisää myöhemmin. Nyt kutsuu taas Pariisi, sen ihanat kadut ja tunnelma. I'm a lucky girl.
xxx

3 kommenttia:

  1. Oi, onpas kaunis tatuointi! <3

    http://sesitasetata.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Miksi ei? - tää on jotain niin suo! :D Hihi, hurja tyty olet. Ja nyt osaan jotain mageeta ranskaks!
    Mun muhkea palkkakuitti tulee vasta 15. päivä mutta kävin silti vähän palkkashoppailemassa. Täytyhän mun ostaa uusia kouluvaatteita!! Alennusmyynnit, mun paras ystävä.

    Ja hei, pääsen alottaa koulun jo nyt kesällä! Aalto yliopisto järkkää sellasen kesätapahtuman nim. Helleaalto. Ollaan siellä rantalentiksessä mukana joukkueella perusprot (putsi, vesa, aleksi & minä) jeejee!

    VastaaPoista
  3. kiitos:)

    Ja roosa, pari retkahdusta täälläkin, vaikka mä yritän vältellä kauppoja parhaani mukaan. yritän muistaa mitä Lontoossa odottaa... mut hei helleaalto kuulostais hyvältä, sellanen tännekin kiitos!:p

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...