torstai 26. tammikuuta 2012

I still call Australia home

Jos on vaihtanut mun kanssa kaksi lausetta aikavälillä 2008-2011, tietää, että oon ollut Australian Pohjois-Queenslandissa vaihtarina. "Moi oon Eerika ja mä rakastan Australiaa" :D Australiaan liittyy niin paljon muistoja, ihmisiä ja tapahtumia. Lähdin matkaan 16 -vuotiaana, tulin takaisin 17 -vuotiaana. Tuntui, että olin muuttunut ihan hirveesti. Rakastin kaikkea mitä näin ja koin, ja olin murheen murtama, kun tuli aika lähteä.

Nyt muutaman vuoden jälkeen, puhun Ausseista huomattavasti vähemmän (mutta silti tuputan aussitarinoitani tilaisuuden tullen), ja pyörittelen silloin tällöin mielessäni ajatusta takaisin menosta. Australia on mulle kuin kolmas koti. Se on paikka jonne tiedän löytäväni takaisin aina uudestaan ja uudestaan.

Tänään vietetään Ausseissa Australia päivää - syy miksi vanhat muistot alkoivat kutittelemaan juuri nyt. Ajattelin kokata jotain tosi aussia ja fiilistellä Hilltop Hoodseja ja Musclesia. Selailin myös ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen mun vanhoja kuvia, jotka on siis vuosilta 2008 - 2009. Tässä muutama lemppari:)


















HAPPY AUSTRALIA DAY !! x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...