torstai 16. helmikuuta 2012

Pankkiavautumista osa 2

Siis Brittiläisestä pankkitoiminnasta... En tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa. Joku ehkä muistaakin, että pankkitilin perustaminen täällä tuotti mulle erityisesti päänvaivaa. No nyt kolmen kuukauden jälkeen on sanottava että tilanne ei ole yhtään sen vaivattomampi! Kävin nimittäin eilen pankissani hoitamassa tiliini liittyviä asioita, jolloin kävi ilmi että pankkivirkailijani on saanut potkut, ja lisäksi antanut mulle täysin virheellistä tietoa jonka perusteella avasin tilini. Eli minulle luotiin maksullinen tili sillä lupauksella, että se muuttuu maksuttomaksi eu-kansalaiselle kolmen kuukauden jälkeen, kun ilmaista kriteerini täyttävää tiliä ei kuulemma ollut olemassa.

Eilen kävin sitten varmistamassa tilin maksuttomuuden, jolloin kävi ilmi että mua palvellut henkilö onkin puhellut ihan omiaan ja erotettu. Jes. Siinä sitten asiaa väännettiin useammankin virkailijan kanssa, jotka kaikki kyllä myönsivät pankin tehneen virheen. Lisää odottelua. Vihdoin eräs virkailija kertoo minulle OIKEAT vaihtoehdot joista valitsen itselleni sopivan maksuttoman tilin. Ja pyydän tietenkin rahojani takaisin ensimmäisistä kolmesta kuukaudesta, joiden olisi siis kuulunut olla ilmaisia. Sitä sitten mietitään. Managerin puheille mennään. Manageri on kokouksessa. Hän kuulemma soittaa minulle asiasta myöhemmin.. Ei muuten ikinä soittanut.

Eli huomenna pitää siis marssia kyseisen managerin puheille ihan itse ja kysyä että mitäs hemmettiä. Tää on jo ihan naurettavaa - en kyllä varmasti anna ison rikkaan pankin varastaa pienoisista opintotuki -ja lainarahoistani. Vaikka olenkin vain 20 -vuotias, käytän korkokenkiä ja blondi, niin silti ymmärrän, ettei tämä saamani palvelu ole millään tapaa ammattimaista! Eli sota olis taas, pankit vastaan eerika.....huoh

Natwest Holloway road, vapise.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...