lauantai 24. maaliskuuta 2012

ei docseja mulle.

Tänä aamuna lähdin iloisena anivarhain (ysiltä) Brick Lanelle, ostamaan itselleni jo kauan himoitsemani Doc Martensit sample salesta, josta niitä olis saanut 25 punnalla... Noo ei se ihan niin mennyt :D 

Huomenna oon kuitenkin joka tapauksessa menossa taas Brick lanelle, että voinhan aina käydä kurkkaamassa, onko mitään kivaa jäljellä... mulla nyt vaan sattuu olemaan melkoisen yleinen kengänkoko :( Ja joo, jutut on jäänyt vähän vähiin viimepäivinä. Syytän opiskelua! Takana on kaks aika raskaan sarjan opiskelupäivää, eli herään aamulla, aloitan hommat, syön sinkkuelämän pyöriessä taustalla, jatkan hommia, meen nukkumaan yhden kahden aikaa yöllä, kun silmät ei enää pysy auki. Nyt tosin aion viettää suhteellisen vapaan viikonlopun ja viikon ja juoksennella ympäri Lontoota mitä parhaassa seurassa, joten eiköhän jotakin kertomisen arvoistakin tapahdu! Laters!

2 kommenttia:

  1. Eksyin sun blogii ku etin blogei suomalaisist ketkä asuu lontoos. Mut oon ite tääl au pairin ja asun kans itä-lontoos... :DD En tiiä kuulostanks tyhmält mut ois kiva nähä ku en tunne täält viel yhtäkää suomalaista :)

    VastaaPoista
  2. mäkään en tunne täällä ketään suomalaisia, että ei se nyt niin tyhmältä kuullosta:) ainut juttu, että oon ihan megakiireinen seuraavat pari kk, kun on pari reissua tulossa ja koulujuttuja vaan riittää:p

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...