lauantai 3. maaliskuuta 2012

lauantai-illan herkut

Moikka! Mulla on ollut tosi rentouttava viikonloppu. Päätin jo viikolla, etten jaksa juhlia viikonloppuna, mikä on ollut loistopäätös. Eilen käytiin shoppailemassa tyttöjen kanssa ja vietettiin tyttöjen iltaa Sinkkuelämän ja leffojen parissa, sekä herkuteltiin. Tänään oon viettänyt aikaa mun Lontoossa vierailevan suomalaisen kaverin kanssa, johon tutustuin kesällä Ranskassa. Oli huippua puhua taas suomea! Nyt olen aloittelemassa omaa lauantai-iltaani, eli lemppari tv -sarjoja ja taas sitä herkuttelua. Kävin äsken kaupassa hakemassa maitoa lemppari kaupastani Icelandista ja mukaan tarttui myös...


Mansikoita (£1,5) ja kiiwejä (£1). Kuten hinnoista huomaa, Iceland on melkoisen edullinen ja sieltä saa siis paljon muutakin kun pakastetavaraa, suosittelen tämän saaren asukkeja kurkkaamaan sisälle jos Iceland on lähistöllä!


Pandan täytelakut ja After Eightit löytyi aikaisemmin viikolla Camdenin punta-kaupasta, punnalla molemmat.

Oon rentoiluillasta ja herkuistani ihan innoissani, joten nyt aamutakki päälle, sarjat pyörimään ja vain olemaan. Haluan huomenaamulla herätä hehkeänä ilman näitä silmäpusseja, joita oon katellut peilistä jo viikon!

Ihanaa lauantai-iltaa!


 xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...