tiistai 6. maaliskuuta 2012

uni sneak peek

Hei vaan täältä öiseltä työpajalta! Ajattelin tulla laittamaan pikaterkut ennen nukkumaan menoa. Oon ollut tänään yliopistolla ihanaiset 11 tuntia. Niistä 8 oli täysin omasta vapaasta tahdostani. Mun kämppä on suorastaan sanottuna ihan räjähdyspisteessä, eli lattia täynnä kaikenmaailman paperi/kuva/luonnospinoja.


"Työpisteeni", voilà :p Kuvassa vilahtaa kahta kurssitehtävää, joskaan näistä ei juurikaan pysty päättelemään mitä oikein puuhailen. Lupaan kertoilla lisää myöhemmin! Nyt iltapalan voimin nukkumaan. Ei edes nukuta vielä. Oonkohan ainut joka tarvitsee pari tuntia lisää jokaiseen vuorokauteen? Tuntuu, ettei päivät riitä mihinkään, eikä öisinkään saa tarpeeksi unta.

Niin ja joku sais kanssa tulla tiskaamaan tänne.

2 kommenttia:

  1. Moikka! Sulla on aivan ihana blogi, kivan monipuolisesti juttua ja paljon kivoja kuvia (muttei siltikään liikaa!) ja just sopivasti tekstiä! Ehdottomasti lempparini! :-))

    Sulla on varmasti kiire, mutta mulla olisi toiveena jos voisit tehdä sellaisen postauksen tyylillä "tänhetkiset 10 lempparipaikkaa Lontoossa". Olisi tosi mielenkiintoista kuulla missä paikoissa ite tyksit siellä käydä, näin ei-turistin näkökulmasta.

    Kiitti tästä ihanasta blogista!

    VastaaPoista
  2. moi, kiitos :) ja hyvä idea, oon itseasiassa miettinytkin että kirjoittelisin mun lempparipaikoista, eli eiköhän onnistu :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...