maanantai 23. huhtikuuta 2012

kevätsateessa

Tänäänkin on Lontoossa satanut, kuinkas muuten. Kävin aamupäivällä parin ryhmäläiseni kanssa Liverpool Streetillä ja Shoreditcissä ottamassa kuvia yhteen kouluprojektiin, taivaalta ripotteli koko ajan. Onneksi olin kerrankin tajunnut laittaa kumpparit jalkaan ja sateenvarjonkin mukaan matkaan.


Vaikka kävijävirrat ei tässä blogissa mitään päätä huimaavia olekaan, on silti kiva kurkkailla kävijätilastoja ja hakusanoja, joilla blogiin on löydetty. Yksi yleisimmistä on jostakin käsittämättömästä syystä "hai kumpparit" - oon naureskellut tätä jo useasti, sillä yli 40 ihmistä on googlaamalla kyseiset sanat löytänyt blogiini ja kumppareista oon maininut kerran jossain sivulauseessa. Että tässä nyt tulee niitä hai kumppareita vihdoin :D Kyseessähän on tietysti parhaat kumpparit ikinä. Tämä pirteä, siro ja lyhyt malli voittaa kaikki kömpelöt Hunterit 6-0.


Kirsikkapuut on kauniisti kukassa.


Hyvää alkanutta viikkoa!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :)

    Haha, munkin blogiin tulee paljon porukkaa "hai-saappaat"-haulla kun taisin joskus mainita, että sain sellaiset joululahjaksi :D

    VastaaPoista
  2. haha! mua alko nyt kiinnostamaan että miksi se on niin yleinen hakusana :p

    VastaaPoista
  3. lahkeet saappaiden päällä olis paremman näköinen.

    VastaaPoista
  4. oon nyt kyllä täysin eri mieltä :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...