maanantai 16. huhtikuuta 2012

paras kesäasuste

Moikka täältä kotisohvalta (eli sängyltä, mulla ei ole sohvaa), pääsin saapumaan Lontooseen eilen illalla ja THANK GOD se meidän talon hissi oli saatu toimintaan, eli minä jä yhteensä 35 kilon laukut pääsimme hyvin kotiin :) Suomessa en tosiaan ottanut juuri yhtään kuvia, eikä viikoista ole muutenkaan sen kummemmin kerrottavaa: tapasin kavereita, kävin risteilyllä, pyörin kaupoissa, vähän Helsingissä, ja tein kotona koulujuttuja. Puntarilla pyörähtäminen selvensi sen sijaan epäilyksen, että muutama lisäkilo on tullut napattua tässä viimeaikoina...

Kauppojen  lisäksi tein ihan oman vaatekaapin pohjalta aikamoisia löytöjä. Ehdottomasti paras asuste tälle kesälle tuleekin tässä:


Äidin vanha vyölaukku. Vuosikymmen ei ole tiedossa, mutta hyvin ajankohtainen toi on ton kukkaprinttinsä ansiosta, koska kuten kaupoissa näkyy, kukkakuosit on nyt melkoisen pinnalla. Tähän mahtuu kaikki tarpeellinen, ja se kulkee vyötäjöllä mukana kuin huomaamatta. Käytin tätä pariinkin kertaan bilettäessä, ja kätevyys on kyllä ihan ensiluokkaista. Tästä on helppo kaivaa nopeasti metrokortti, lompakko tai kännykkä esiin kun huitelee tuolla liikenteessä, ja kaikki raajat ovat tietysti käyttövapaina tämä päällä. Pikkulaukkuna tää on parissa viikossa syrjäyttänyt kaikki lukuisat kilpailijansa!

Päällä oli laukun lisäksi Nycistä tuliaisena saatu Leviksen farkkupaita, Suomesta ostetut Weekdayn kukkashortsit ja kesällä hankittu Mangon lempparineule, joka on ollut nahkatakkiin yhdistettynä mun tämän vuoden talvivaatetus. Vyölaukusta tuleekin sitten varmaan melkoisen pysyvä osa mun kesävaatetusta - ja koska sporttisuus on nyt niin kovasti muodissa, tässä olis mun veikkaus tulevaksi hitti-tuotteeksi. Katellaan parin vuoden päästä, menikö arvaus metsään :D

2 kommenttia:

  1. mäkin kaivoin viime kesänä äidin kaapin pohjalta täydellisesti kuluneen mustan nahkavyölaukun! täytyykin pyytää äitiä tuomaan se tänne ensi kuussa. oon samaa mieltä, että se on ihan täydellinen kesäasuste!

    VastaaPoista
  2. mä aloin kans miettii, et haluun ettii käsiini myös nahkaisen version!! oon käyttäny tätä nyt lontoossa joka päivä, ja on niiin kätevä!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...