tiistai 22. toukokuuta 2012

2nd hand finds

Yks juttu jonka halusin ehdottomasti tehdä Kanadassa ollessani, oli second hand shoppailu. Täällä Lontoossa on vaikka millä mitalla hyviä vintage kauppoja, mutta hinnat tuotteilla on lähes poikkeuksetta 20 punnasta ylöspäin..mikä ainakin omalla kohdallani vähentää shoppailun riemua. Mun mielestä käytetyistä vaatteista ei ikinä pitäsi pyytää turhan korkeaa hintaa, ellei sitten kyse ole jostain arvoaan säilyttävästä jutusta kuten vaikka Chanelin laukusta.

Olin kuitenkin kuullut että toisin kuin täällä Euroopassa, rapakon takana second hand shoppailu ei ole niinkään "coolia" ja siksi puljut ovat tosi edullisia. Ajettiin siis Frederictonissa sijaitsevaan Value Villageen joka on jättimäinen 2nd hand kauppa, ja teinkin muutama tosi siistiä löytöä :) Hinnat oli tuolla keskimäärin 5 kanadan dollarin, eli reilun 3 euron luokkaa.



Paras löytö on ylimmän kuvan valkoinen toppi. Melkein kiljaisin riemusta kun löysin TÄSMÄLLEEN sellaisen virkatun topin kun olin jo parin vuoden ajan etsinyt, hintaa naurettavat pari euroa, ja ihan mun koossa. Täydellinen kesävaate!! Lisäksi löysin pari kivaa neuletta, kimaltavan pörröneuleen syksylle ja pinkin arkineuleen, joka on ollut jo päällä monesti. Ennen pelkäsin vähän pinkkiä, ja ajattelin, ettei vaaleahiuksinen voi sitä käyttää ilman bimbo -efektiä, mutta nyttemmin oon rohkaistunut ja tajunnut, että pinkkihän sopii mulle tosi hyvin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...