keskiviikko 23. toukokuuta 2012

afternoon party @ hyde park

Kesäistä eilispäivää Hyde Parkissa.


Halpisviiniä, valkosuklaakeksejä ja tyttöhömppäilyä hellelukemissa. Tätä lisää!

Tämänpäiväistä hellettä oon viettänyt ikävä kyllä sisätiloissa. Mun pyörä saapui pari tuntia sitten, ja mun piti olla vastaanottamassa pakettia. Ja sitten mulla oli tänään se työhaastattelu puhelimessa, josta joskus jo mainitsinkin. Pälpätin siis 1,5 tuntia puhelimessa ja täytyy sanoa että meni hemmetin hyvin :D Tultiin haastattelijan kanssa hyvin juttuun, ja pääsin siis seuraavaan vaiheeseen haussa. Luvassa on seuraavaksi eräänlainen testi, ja sitten olis vielä face-to-face haastattelu, jos menee putkeen. Kyseessä olis siis pitempi-aikainen duuni, ja sellanen mahdollisuus, josta kannattaa taistella - vaikka mikään ei olekaan varmaa, enkä halua alkaa vielä maalailemaan pilvilinnoja.

Nyt meen kattomaan, josko saisin pyörän fiksattua ajokuntoon! Se tuli siis yhtenä palasena jättimäisessä paketissa, oli aika koominen näky varmaan kun raahasin sitä tuolla pihalla ja just ja just sain hissiin mahtumaan. Nyt mun pitää kääntää ohjain oikeeseen asentoon ja laittaa polkimet kiinni, ja sitten pyörä on ajovalmis:) Jaiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...