torstai 31. toukokuuta 2012

BBQ @ Angel

Onpa ollut tehokas päivä. Aamulla pyöräilin Deptfordiin ja järkkäsin säilytyspaikan kesäksi mun tavaroille, minkä jälkeen poljin Lewishamiin metsästämään sitä rikkoutunutta piuhaa ja sellaisen onneksi löysinkin. Kaikki tämä ennen puolta kahtatoista, millon normaalisti vielä makoilen sängyssä...:D

Eli nyt tulis taas kuvia, ihan muutama fiilis-shotti tiistailta grilli-illasta.



Tarjolla oli mm. kanaa, maissia, suklaakakkua, suklaata ja valkosipulivoipatonkia. Nams! Kalorit paloi sitten kotiin polkiessa (;

Puolen tunnin päästä Brightoniin, laitan huomenna sitten juttua muotinäytöksestä:)

2 kommenttia:

  1. Millä kameralla oot kuvannu nää? :) ps sun blogista on tullu mun uus rakkaus, mä oon ite nyt au pairina jenkeissä ja haaveilen opiskelusta englannista niin nyt oon selaillu tätä ihan hulluna!

    VastaaPoista
  2. Nikonin pienellä d3100:lla, tai oikeastaan tota edeltävällä, muutamaa vuotta vanhemmalla mallilla. Päälle näissä heitetty agfa -tehoste/filtteri joka löytyy ilmaisesta Photoscape kuvanmuokkausohjelmasta :) Ja kiitos :> Kiva kun inspiroi!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...