perjantai 25. toukokuuta 2012

KESÄLOMA!

Täällä on ollut havaittavassa pientä bileputkea...joka muitten osalta jatkuu tänäänkin, tosin itse en taida nyt enää pystyä lähtemään minnekään... Kävin tänään palauttamassa vuoden viimeisen koulutyön - mikä fiiwis!!! Sitten lojuttiin auringossa vähän lisää, niin että nyt selkä punottaa. Kun tulin kotiin, väsähdin unten maille ja nyt herättyäni selkää kiristää sen verran, että ei tarvita peiliäkään kertomaan että punainen se on. Eli annan nyt tämän illan itselleni ja punoittavalle nahalleni huilia..

Muutama fisukuva toissailtaiselta aloittelulta joka tapahtui täällä mun pikku kämpässäni (jota en ollut jaksanut sen kummemmin siivota khrmm).


Kuvissa vilahtaa mm. muutamia mun aurinkolasikokoelman helmiä, parasta siideriä ikinä (Brothers mansikka & toffeeomena) ja mun uutta H&M:ltä ostettua mustaa hapsumekkoa, joka on siis Fashion Against Aids mallistosta :) Tosi kiva mekko muuten (ja hapsut mahdollistaa jännittäviä tanssiliikkeitä:D), mutta koska toi on ihan ihonmyötäinen, tuli ihan hemmetin kuuma ja hiki juhliessa. No oli siellä ihan muillakin kuuma, nihkeän helteiset kelitkun on. Oltiin siis Goldsmiths yliopiston pippaloissa täällä Etelä-Lontoossa, koska yks meidän kaveri käy siellä koulua.

Kesäloma tosiaan alkoi mulla tänään virallisesti ja tuntuu että kaikki kevään stressi on nyt valahtanut pois hartioilta. Ja mun mielestä on vaan niin siistiä, että sääjumalat taivaissa on muistanut lontoolaistenkin olemassa olon ja vihdoin täälläkin on mahtavat säät, vielä just loman alettua :)

Jees! Pyöräilykokemuksia ja jotain kuvia tältä päivältä postailen sitten myöhemmin, nyt ruokaa mun masulle kiitos!!

2 kommenttia:

  1. ;) i shouldve really cleaned my flat before this though...haha!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...