keskiviikko 30. toukokuuta 2012

pööh

Olin just latailemassa koneelle grillikauden avajaisten kuvia mutta mun kuvien siirtolaite on mennyt rikki :( Yks sellanen ohkanen piuha katkennut ja laite on eloton. Buhuu! Ärsyttää alkaa metsästämään kauheella kiireellä nyt samanlaista. Huomenna käväisen nimittäin Brightonissa niillä muotiviikoilla, ja kuvia olis tarkoitus räpsiä yhtä mun työhaku tehtävää varten. Huomenaamulla meen myös aamusta kattomaan tässä lähellä olevaa säilytyspaikkaa mun tavaroille, ja perjantaina mun kaveri Ausseista tulee käymään. Tänään kävin yliopistolla hoitamassa pari juttua (pyöräilyä 30km!!) ja loppupäivän oon järkkäillyt tavaroita bokseihin/jätesäkkeihin jne..kiireistä on, mutta viikon päästä onkin sitten luvassa pelkkää lomailua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...