lauantai 26. toukokuuta 2012

sunny greenwich

Eilen me nautittiin auringosta täällä Greenwichissä. Erityisesti näin kesähelteillä tää on kyllä tosi ihanaa aluetta!!


Niin, ja kävin silloin toissapäivänä pyöräilemässä mun uudella pyörällä ensimmäistä kertaa. Pitää sanoa, että olin aika paniikissa. Liikennesäännöt ei oo ihan tarkkana tiedossa, autoja on paljon, ne menee kovaa, ja oli tosi kuumakin. Pelotti, ja tuntui koko ajan ettei mun kuulu olla siellä autojen ja bussien seassa. Joillakin kaistaleilla oli merkattu pyöräkaista, mutta ei kaikilla. Joku taksikuski katso mua yhessä vaiheessa niin vihasesti, että tuli ihan paha mieli. Sitten eksyinkin, ja siinä vaiheessa käännyin suosiolla takaisin Greenwichiä päin, ajoin mäkkäriin ja ostin jäätelön :D

Ajelin yhteensä reippaan tunnin ajan, ja jos ei muuta, niin nyt ainakin suurinpiirtein tiedän missä kohtaa mun pitäisi ajaa tiellä. Pitää muistaa, että mulla on ihan yhtä suuri oikeus taittaa matkaani siinä tiellä, kuin autoilla. Muut pyöräilijät näyttivät niin tottuneilta liikenteeseen, että toivon, että oma jännityskin loppuu, kun pyöräilen enemmän ja enemmän.

Tänään taas lisää harjoitusta! Autot pelottaa, mutta melkein ärsyttävintä on se, että vaikka tiettyjä reittejä on ajanut bussilla kymmeniä kertoja, ei niitä itse kuitenkaan osaa suunnistaa ja eksyminen tutullakin reitillä on uskomattoman helppoa...mutta härkää sarvista.

Laters!

2 kommenttia:

  1. me ollaan aina hirvistelty kun ne pyöräilijät viilettää ihan rentoina kauheeta vauhtia siellä autojen seassa :---D ei ihan suomityyliä...

    VastaaPoista
  2. hih juu, kyllä se aluksi pelotti mutta tänpäiväsen pyöräilyn jälkeen on tuhat kertaa parempi fiilis, että kokemusta siihen vaan tarvitsee:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...