maanantai 14. toukokuuta 2012

well hello rain...


Sanoin eilen Kanadalle heipat, ja tänään reilua vuorokautta myöhemmin aika rankan matkan jälkeen Lontoo tervehti mua sateisella taivaallaan, kun saavuin kotiin. Kiva kiitos. En tosiaan ollut Kanadassa juuri ollenkaan koneella vaan otin lomaa vähän kaikesta, lepäilin, shoppailin (ihan vähän vaan), vietin laatu-aikaa ystäväni ja hänen perheensä ja kaveriensa kanssa, ja järjesteltiin tietysti niitä häitä. Ja ihan hyvä vaan etten omista puntaria, tuli siis syötyä suoraan sanottuna niin amerikkalaisen epäterveellisesti koko reissun ajan... Kuvia ei kertynyt hirmuisesti, mutta laitan muutama snapshottia vaikka huomenna, ja ehkä myöhemmin kuvia häistä, jos jotain saan käsiini.

Nyt on pakka vähän sekaisin. Mun suorat lennot peruttiin ja jouduin lentämään Halifaxista 3 tuntia myöhässä Torontoon, josta nappasin yölennon Lontooseen.. Yölennot on siitä rentoja, että koska valot himmenetään koneessa, voi lentokentällä pestä kasvot ennen koneeseen boardaamista (ja sutia naaman täyteen jotain 80 euron yövoidetta tax freen testeripurkista :D) ja kömpiä sitten koneeseen nukkumaan. Itse olin matkustamisesta niin väsy, että simahdin melkein heti kun pääsin istumaan ja heräsin juuri ruoan saapuessa.

Nyt on aika heikko olo. Mulla on flunssa, nenä ihan tukossa vaikka niistän ahkerasti.  Huomenna mulla on mun ensimmäinen, ja tämän vuoden ainoa koe, ja lisäksi tekstiilikurssin töiden palautukset... Tää päivä ei ollut mitenkään tehokas koetta ajatellen, kun päätä jomottaa ja nenä punaisena oon vaan tuhissut täällä tehden kaikkea ei-tarpeellista. Joo..Ehkä nyt meen vaan nukkumaan.

Laters!

2 kommenttia:

  1. en tiiä onko tätä kysytty jo, mutta oon paljon miettinyt että menisin joku pv taas käymään lontoossa, mitä paikkoja suosittelisit käymään?:)

    VastaaPoista
  2. hmmm ainakin bricklane, notting hill, camden, covent garden, soho, puistot, southbank, borough market.. perus-shoppailuun paras on perinteinen oxford st. sivupalkista löytyy lontoo-opas :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...