maanantai 20. elokuuta 2012

elokuu

Tänään on mun ja Ryanin viimeinen päivä Suomessa. Säätkin on nyt sopivasti alkaneet viilentymään, ihan hyvä ottaa taas jalat alle:) Lennellään ensin Brightoniin ja sitten jo kohti erästä uutta seikkailua!

Suomea osaa kyllä joka kerta arvostaa enemmän, kun täällä nyt ulkosuomalaisena vierailee. Valoisat kesäillat, Nauvon saaristo, saunominen, tuoreet mustikat, kesäinen Helsinki, Eskimo -puikot, fillarointi Sääksin uimarannalle... Elokuu on kyllä aika ihanaa aikaa olla suomalainen!


Suomi-fiiliksiä vielä vanhasta kamerasta. Uuden olen tosiaan jo käynyt hakemassa, ja vaikka se hyvin samantyyppinen vanhaan kameraani onkin, niin siltikin on vielä totuttelemista uuteen kaveriin. Mä olin niin tottunut räiskimään kuvia vanhalla Nikonillani, että me oltiin melkein kasvettu yhteen. Nyt kun käytössä on ihan uusi - ja hippasen parempi - kamera, tuntuu se kätösessä yhtäkkiä niin erilaiselta. Toisaalta oon nyt innostunut opettelemaan lisää kameran käyttöä, eli entistä parempia kuvia olis nyt toivottavasti luvassa lähitulevaisuudessa :) Mutta esittelen uuden kameran teillekin, kunhan me ollaan eka ehditty tutustumaan kunnolla!

Nyt heipat Suomelle ja me palaillaan Brightonista! x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...