lauantai 15. syyskuuta 2012

i heart KIKO

Joku saattaa muistaa kuinka hehkutin viime kesänä Ranskassa uutta lemppariani, kosmetiikkaketju Kiko Make up Milanoa. Oon niiin onnellinen että oon nyt vihdoin löytänyt liikkeen Lontoosta! Se löytyy Stratfordin Westfieldistä jossa kävin tänään ensimmäistä kertaa, ja voi pojat. Kikosta saa siis kaikenlaisia kivoja meikkejä, jotka on hyvälaatuisia, mutta myös tosi edullisia. Tässä on siis edullinen korvike Macille ;)


Kuvassa Kikon kynsilakkojen (isommat) lisäksi Mavalan uutuuslakat, kaikki ihanan pastellisissa sävyissä, joihin oon nyt hullaantunut :) Kynsilakat £1,50.


Kimaltava rajauskynä £2,50. Lisäksi mukaan tarttui lempparimaskara (joita hamstrasin viimekesänä Val D'Europen Kikosta kolmin kappalein, viimeinen on juuri nyt loppunut), £3,90. Suurinpiirtein puolet mun tänhetkisistä meikeistä on Kikosta, ja oon ollut kaikkiin tuotteisiin tosi tyytyväinen. Eli oon enemmän kuin innoissani siitä että nyt liike löytyy myös Lontoosta ja kaikenlisäksi vain parin metropysäkin päästä tulevasta kodistani :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...