keskiviikko 3. lokakuuta 2012

didn't make any money, but memories.

Nyt kun kesälle on virallisesti sanottu au revoir, päätin tehdä koostepostauksen kuluneen kesän parhaista jutuista. Tässä siis kuvamuistoja kesä/heinäkuulta Indonesiasta, elokuulta Suomesta, sekä syyskuulta Ranskasta, Jerseyltä ja Espanjasta :) Kaiken sen, mistä tässä postauksessa puhelin, sain toteuttaa. Ja oon edelleen sitä mieltä, että valintani käyttää kesäni näin, oli oikea. Kokonaisuudessaan oli ihan huippukesä!


Mitä hetkiä :) Nyt kesämuistelot riittää, syksy bring it on!!!

6 kommenttia:

  1. oiih mitä kuvia! sun blogis on tän hetken lemppariblogi, nää reissukuvat on iha parhaita ja muutenki sun juttuja kiva lukee :) jatka samaaa malliiii. ja sun kesä vaikuttaa olleen unelma (niiku toi edellinenki kommentoija sano et elät unelmaa) halun kyl itekki jonku kesän viettää oikeesti reissailemalla (eikä töitä tekemällä) tai sitte pitää välivuotta opiskeluista ja reissailla! nää sun kuvat antaa viel enemmä intooo päästä näkee maailmaa ja kokee uusia juttuja!

    VastaaPoista
  2. aaa kiitos paljon, kylläpä lämmitti mieltä sun kommentti:) Oon tosiaankin onnellinen siitä että pystyin viettämään kesäni matkustellen, mulla oli aika paljon onnea matkassa. todella suosittelen - sitä mitä mä oon saanut kokea ja tehdä tänä kesänä, ei todellakaan voi mitata rahassa:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...