sunnuntai 28. lokakuuta 2012

It's cold out there

Syksy! Se on nyt kunnolla vauhdissa täälläkin. Syystunnelmoinnissa oon varmaan vähän myöhässä, Suomessahan on syksystä puhuttu jo siinä vaiheessa kun mulla oli kesäloma vasta puolivälissä. Lontoon sää on siitä ykstoikkosta, että syksy/talvi/kevät ei toisistaan paljon eroa. Asteita voi olla vuoden minä tahansa päivänä 10 tai 18, ota siitä sitten selvää.

Täällä on puhaltanut parin viime päivän ajan ihan hirmuisen kylmä tuuli. Lehdistökin on vaihtanut väritystään ihan huomaamatta, ja on veikkailtu, että tulevana talvena iskee paukkupakkaset tällekin saarelle. Täällä kodissa just tyttöjen kanssa tutkiskellaan, että mites tää lämmitys toimii...


Niinkun tosta yhdestä kuvasta arvaakin, käytiin perheen kanssa Leijonakuningas -musikaalissa. Se oli visuaalisesti todella vaikuttava esitys niin koreografian kuin puvustuksenkin kannalta, ja Elton Johnin musiikki on tietysti vertaansa vailla :) Suosittelen lämpimästi!!!

Nyt täällä mussutetaan fazeria uuden jättimäisen untuvapeiton alla! Sellaisen hankin tänään, kun mun aiemmassa (viime asunnosta löydetyssä) peitossa on kuohkeus ollut sitä luokkaa, että se näyttää ihan jonkun rekan alle jäänäeeltä. Uusi peitto tuntuukin nyt niin pehmoiselta ja lämpöiseltä, että sängystä nouseminen aamuisin lienee taas hippasen vaikeampaa...

2 kommenttia:

  1. Hah, eli kun siellä tulee syksy, täällä sataa ensilumet.. Varmaan senkin tiesit, musta ainakin tuntui, että ensilumi yllätti facebookkaajat? :D
    Muutenhan täällä menee oikein mukavasti. Mä pakkailen just kamoja ja huomenna on edessä kamojen roudaaminen tohon 100m:n päähän. Muutan siis yhen koulukaverin kanssa kaverikämppään, sitähän on siis koko mennyt kesä odoteltu. Yllättävän paljon roinaa saa kerättyä vuodessa, sen säkin varmaan huomasit. Tavaramäärä on varmaan nelin(4)kertaistunu siitä, mitä muutin tänne ekan kerran.. No, ainakin sitä saa taas vähän karsittua, kun kaiken turhan saa heitettyä kerralla pois.

    Jeps, hyvää syksyä vaan sulle sinne :)
    Roosa

    VastaaPoista
  2. juu, lumen tulosta on muokin informoitu :D Muuttaminen on aika kuraa, onneks sulla ei sentään oo ton pidempi matka! Tavaraa saa kyllä helposti kertymään ihan hirveesti, mun on nyt tänä vuonna oltava tarkka kun tässä mun huoneessa ei kuitenkaan oo mielettömästi säilytystilaa eikä viiti noit yhteisiä tiloja sulloa mun tavaroita täyteen! mut kivaa syksyä (vai talvea heh) sinne myös, eiköhän me tännekin saada lunta, ainakin yhen kerran ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...