tiistai 13. marraskuuta 2012

I heart Brighton

Mä oon ollut lauantaista nyt tähän iltaan saakka Brightonissa. Meillä oli siellä tänään "opintovisiitti" koulun kanssa, eräällä tekstiili studiolla ja design museon Biba -näyttelyssä vierailua. Osui mielettömään saumaan, koska ollaan tyttöjen kanssa puhuttu iät ajat että ne tulee joskus mun kanssa Brightoniin, ja poikien kämpässä sattui olemaan kaksi huonetta ihan tyhjillään, eli yöpaikkojakin riitti kaikille. Vietettiin siis upeat pari päivää rannikolla, näytin mun lempparipaikkoja Brightonissa (North lanes, South lanes, pari lemppari pubia, mieletön (ja halpa!) japskiravintola Pompoko...) ja pari mullekin ihan uutta juttua (tunnelmallinen ja mieletöntä ruokaa tekevä Street Thai -rafla) sekä steppailtiin iltamyöhällä Coalitionissa.

 

Ei muuten moni juttu tunnu yhtä tunnelmalliselta kun tyypillisessa jouluvaloin koristellussa englantilaisessa pubissa istuminen kera upean seuran, mulled winen (glögiviini) ja huojuva torni -pelin!

Nytkin kelpaisi taas tuo mulled wine... Vauhdittaisi varmaan kummasti tätä koulujuttujen aherrusta! Pitää huomenna käydä kaupassa hamstraamassa kotiin, mulla on nimittäin loppuviikko perjantaita lukuunottamatta vapaata, eli kotosalla opiskellen varmaan kuluu suurin osa päivistä..

Niin ja huomenna julkaisen virtuaalisen "joulutoivelistani" eli tontut kuulolle!

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...