lauantai 24. marraskuuta 2012

still in bed

Moikka! Halusin vaan parin glögikuvan kera sanoa, että olen ikävä kyllä vieläkin kipeä ja täältä sängyn pohjalta taittuu koulutyöt. Oon syönyt viimepäivät kunnon mukavuus-ruokia (pitsaa) ja juonut kuppi tolkulla mulled winea. Koittanut ottaa rennosti. Ulkona on onneksi ollut ihan hirveä sää, niin ei ole edes houkuttanut lähteä minnekään.

Blogisairasloma siis jatkuu!


Mulled wine, mun viimepäivien paras ystävä :D Muutenkin oon jo koittanut virittäytyä pikkuiseen joulutunnelmaan, kuuntelemalla mm. lemppari joululauluja.




Yksin kotona -leffat on varmaan taas pakko katsoa - ne on mulle pakollinen jokavuotinen joulunodotus traditio. Mutta hei, rentoa viikonloppua kaikille! x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...