tiistai 6. marraskuuta 2012

tigertiger

Mikä (venähtänyt) viikonloppu takana... lauantaina hengailin mun Lontoossa käväisemässä olevan aussi-kaverin kanssa, käytiin mielettömässä British Museumissa kiertelemässä. Olin laitoksessa ihan ekaa kertaa enkä tajua että miksen oo käynyt aiemmin - ihan mieletön museo, täynnä tosi inspiroivia esineitä, tekstiilejä, taidetta jne. eri kulttuureista eri aikakausilta. Suosittelen, pakko päästä paremmalla ajalla uudestaan!

Illaksi juoksin mun kaverin 21 -vuotis synttärielle, jota juhlittiin ensin illallisella Il Cucciolo -nimisessä söpössä italialaisessa perheravintolassa Piccadillyllä ja sen jälkeen jatkettiin TigerTigeriin, jossa meillä oli loosivaraus. Kyseinen baari on kaikenmaailman Itä-Lontoon hipsteri-kuppiloihin verrattuna todella mainstream, perus listahittimusaa ja täynnä sellaista brittikauneutta että huhhuh. Taas näky paljaita kankkuja, ihan liikaa selluliittiä ja yksinkertaisesti niin paljastavia asuja, että tyylikkyys oli kyllä hyvin kaukana :D Ja mikä siinä on, että jos on kokoa 12, pitää silti sulloutua siihen 8:n mekkoon... Meikkiä on neideillä naamassa vielä tuplasti enemmän, kun mulla halloween-tällinkinä. Mieluummin hengailen siellä hipsterien seassa...

Ilta oli jokatapauksessa oikein jees, mulla oli ensimmäistä kertaa ulkona järkkäri mukana, joten napsittiin muutama kuvakin. Yleensä en uskalla ottaa kameraa ulos, mutta aavistelin, ettei omasta illastani olisi tulossa hirveän villi (loosin mukana tulleista ilmaisista cocktaileista huolimatta...)


Loosin mukana saatiin samppakaljan ja muutaman cocktail-kannun lisäksi pitsa, nachoja ja barbequekastikkeessa uivaa kanaa?? :D Sormiruoat ehkä ymmärrän mutta mites toi kana, sormillako siihen tahmaseen koipeen olisi pitänyt tarttua (näköjään tartuinkin). Kylmenemään jäi...

Sunnuntai-aamulla aikaisin pyöräilin kaatosateessa London Bridgelle, mulla oli juna buukattu puol kympiksi. Jumalat jossain siellä taivaissa tais naureskella mun päätökselle varata juna bileiltaa seuraavalle aamulle, poljin nimittäin koko parin mailin matkan London Bridgelle ajavan bussin vierellä :D oikein kiva. Ei yhtään tehnytkään mieli olla siinä bussissa, kuivana ja lämpöisessä. Joskus pitää kuitenkin olla vaan pää pystyssä ja tehä omaa juttuaan, tuntu se sitten hölmöltä tai ei. En oo niin sokerinen, ettäkö pari tippaa litraa sadetta sais mua lannistumaan ;)

Tulin tässä illalla kotiin, takana kaks super rentopäivää Brightonissa. Meidän lemppari-italialaista take outtia (anteeksi säästösuunnitelma) ja sellaista löhöilyä, että nyt tuntuu että lihakset on ihan lölleröt ja vois jatkaa huomisenkin samalla linjalla. Valitettavasti mulla on koulua, ja nyt pitää ihan oikeasti alkaa tositoimiin muutaman projektin kanssa. Oon ollut ihan liian laiska ja alan kohta ahdistua, erityisesti meidän design projektista. Luomisen tuska ja sitä rataa.

Nyt muutaman tunnin yöunille, huomisesta tulee varmaan upea päivä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...