keskiviikko 7. marraskuuta 2012

wanted: new everything

Mulla on pieni vaatemasis päällä. Tuntuu että voisin heivata 70% mun vaatekaapista veks just tällä hetkellä - mikä saattais tosin olla melko turmiollinen päätös ottaen huomioon että oon myös ostoslakossa, eli uuttakaan ei käyttöön saavu mistään :D Ymmärrätte varmaan tuskani, en oo ainut nainen jonka mielestä kaapista ei löydy mitään kivaa vaikka kledjuja kyllä on joka nurkka täysi. Omaan kenkävalikoimaani oon tyytyväinen, suorastaan sanottuna mihinkään muuhun en.

Oma tyyli on mulle tosi tärkee juttu. Muodin opiskelijana tahdon tietysti toteuttaa itseäni vaatetuksella ja pukeutua itseäni inspiroivasti, mutta se on hemmetin vaikeaa kun ei voi ostaa mitään uutta - ja jos vaikka vähän ylimääräistä käteistä shoppailuun olisikin, niin eihän esimerkiksi 50 punnalla saa tänä päivänä kuin ehkä yhden vaatekappaleen jostakin Zarasta. Vähän useamman Primarkista, mutta sille on syynsä... Vaatekaapin päivittäminen nyt vaan on hirmuisen kallista puuhaa, erityisen kallista, jos on shoppailulakossa :D Ja se "vanhojen juttujen yhdistely uudella tavalla" josta aiemmin puhuin, ei sekään ole hauskaa turhan kauaa...

Mitä mä sitten kaipaan, no ainakin enemmän värejä, leikkisyyttä, näyttäviä koruja ja printtejä tahtoisin kovasti noitten mun vanhojen "tylsien" vaatekappaleiden tilalle. Esimerkiksi nää jutut löytäisi hyvin pian paikkansa mun sydämestä:

 

Kuvat: Asos, Shopstyle, Finsk, Sophia Webster

Toki kaiken vähän "erikoisemman" lisäksi tarve olisi monelle ihan perusvaatteellekin, esimerkiksi mustia farkkuja en ole omistanut vuosiin, enkä ymmärrä, miksen niin monikäyttöistä ja pakollista vaatekappaletta ole ikinä saanut hankituksi! Tän vois lisätä nyt heti joulutoive-listalle! :D

Noh, tästä postauksesta huolimatta ikävä kyllä mun vaatevarasto ei oo uudistumassa mihinkään näillä näkymin. Ei ainakaan, ennen kun vanhaa tavaraa on saatu ulos ja oon mahdollisesti voittanut jättipotin lotossa. Tuo ensimmäinen on toki ihan saavutettavissa ja voisinkin ottaa sen pieneksi projektiksi lähiaikoina.

Näin Dalstonissa yks päivä car boot salen, pitäis ehkä ottaa selvää millon seuraava on... saakohan sinne mennä myymään ilman autoa? Onko kellään Brittien asukkaalla kokemusta noista car boot saleista, lähteekö tavara ihan kirpparihinnoilla vai kiskotaanko sielläkin "vintagesta"?

2 kommenttia:

  1. YES. I feel the same,,,,,,, I would love to wake up to an extended wardrobe. As much as I dont have the £ I dont even have the wardrobe space. We have TOO much STUFF!
    The shoes on the bottom left are AMAZING.
    www.aestheticsousveillance.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. i know, they are Finsk and so perfect they make me sad i can't have them!

    but yeah i saw this car boot sale in Dalston last saturday, couldnt stop by cuz i was on a bus going to town, but i want to find out when's the next one!! need to get rid of a LOT of stuff!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...