torstai 13. joulukuuta 2012

joululomalle!

Moikka! Mä lähden huomenaamulla joululomailemaan Brightoniin muutamaksi päivää. Tarkoitus olis rentoutua kunnolla, syödä joulusuklaata ja juoda glögiä niin paljon, että tiistain koittaessa saa jouluhömpötys riittää :) Sillon tosiaan alkaa meidän parin viikon reissu tuolla ei-niin-lämpöisellä välimerellä. Aion ottaa matkaan mukaan ipadin siinä toivossa, että jonkun reaaliaikaisen postauksen pystyn tekemään reissun päältä - mutta kuten tiedätte, kunnon postauksia tulee sitten kun ollaan takaisin Englannissa :) Takas tullaan uuden vuoden aattona, eikä olla saatu vielä päätettyä, juhlitaanko uutta vuotta Brightonissa vai Lontoossa. Ehkä Brightonissa, koska täällä Lontoossa meidän kämppä on ihan tyhjillään kun kaikki muut tytöt on kodeissaan, Brightonissa sen sijaan saattais olla tilaisuus kunnon kotibileille :p

Oon tosi laiskasti ottanut kuvia viimeaikoina, mutta tässä kuluneelta viikolta muutama.


Mua ja mun virolaista kämppistä Kadia luullaan aina kaksosiksi. Ei varmaan auta että ostettiin molemmat toisistamme tietämättöminä melkein samanlainen villapaita, molemmat vielä second handina :D Hassua kyllä, ollaan molemmat kaksosia, ei vaan toisiemme ;)



 
Mulla ja Ryanilla on mätsäävät pipot, Mt. Bromolta kesällä eurolla hankittu. Aika söpöä.

 
Okei, näistä kuvista saa sellasen kuvan että täällä meidän kämpässä on ihan hirmuisen kylmä. Täällä on kyllä ihan normaali sisälämpötila, mutta oon sellanen vilukissa että oon yleensä sisälläkin käpertyneenä lämpimiin vaatteisiin :D


Anyhow, aion joululomailla nyt ihan kunnolla, eikä musta välttämättä kuulu täällä nyt hetkeen mitään. Toivonmukaan pääsen reissusta pikkuisia päivityksiä tekemään :) Ei muuta kun ihan superihanaa joulunaikaa ja erityisen lämmin kiitos kaikille jotka blogia on jaksanut seurailla ♥ Mulle joululahjaksi saa liittyä seuraamaan tätä blogia blogilistan, bloglovinin tai bloggerin kautta (mikä näkyy siis tuossa sivupalkissa, 81 seuraajaa, jes!!!) tai jättää kommenttia :)

Peace, Love & Christmas treats ♥

4 kommenttia:

  1. onko ryan sun poikaystävä?

    VastaaPoista
  2. miten ootte tavanneet ja kauanko ootte olleet toistenne elämäs?

    VastaaPoista
  3. Heh tavattiin bussissa nizzan ja monacon välillä pari vuotta sitten!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...