keskiviikko 12. joulukuuta 2012

mitä mukaan reissuun?

Joulukuu on edennyt sellasta vauhtia, että on vaikea edes hokata että loma alkaa ihan kohta ja me ollaan Ryanin kanssa viikon päästä jo Napolissa pistämässä pitsaa suuhun. Mites ne matkan valmistelut? Pakkaus? Mitä pakata talviselle välimerelle?

Yleensä pakkaan lomalle kaikkia kivoja vaatteita, onhan lomalla ja lukuisissa turistikuvissa kiva näyttää hyvältä. Tälle reissulle mun lomatyyli tulee kylläkin olemaan erittäin arkinen ja simppeli. Me matkataan vain käsimatkatavaroilla, kaiken pitää mahtua mun 33litran rinkkaan (kuvassa). Reissuun lähden tosiaan ihan samoissa vaatteissa, kun oon hiihdellyt Lontoossakin - eli farkut, nahkatakki, lämmin neule, conssit. Luultavasti tuolla etelämmässä on sentään jonkun verran lämpimämpää kuin täällä Lontoossa, mutta yöt voi olla tosi kylmiäkin, lisäksi sateilta on odotettavissa. Olen kunnon vilukissa, eli lämpimät vermeet vaan mukaan.

Tältä tulee näyttämään mun reissun perusvaatetus:


Kuvat: Nobody, Topshop, Polyvore, Lisa Dreissig, Norse, black.co.uk

Tietty reissuun on otettava myös jotain astetta juhlavampaa, kun ton yhen synttärit ja joulu sattuu tähän loma-aikaan. Yksi mekko varmaan ainakin. Korkkareita tai juhlavampia kenkiä en voi ottaa mukaan, koska tosiaan kaiken on mahduttava tohon reppuun :< Tänä iltana pitäisi pakata, koska perjantai-aamullahan mä jo lähden Brightonia kohti. Jaiks! Voisko joku tehdä mun koulujutut valmiiksi että saisin lähteä lomailemaan hyvillä mielin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...