tiistai 11. joulukuuta 2012

uudet parhaat kaverit

Sain aikaiseksi joululahjaksi pari uutta meikkituotetta, jotka tosin itse valkkasin Bootsista :D Uusien meikkien saaminen on ihanaa, vaikka en ole ikinä kovin kalleisiin meikkeihin viitsinyt rahojani laittaa. Suurin osa mun meikeistä on ihan markettikosmetiikkaa, tai Kikosta :)


1. Kaksi uutta huulipunaa (Revlon). Tuo kirkkaan pinkki on ihan täydellinen fuksian sävy (kirkkaampi kuin kuvassa), juuri sellainen kun oon metsästänyt jo jonkun aikaa, esim. Kanadassa kiersin kysymässä varmaan joka kosmetiikkapuljusta. Mulla oli tänään tätä koulussa ja väri on mieletön.

2. Mun ensimmäinen geeli-rajausaine (Maybelline). Tää on ihan huippu, mukana tuli pieni sivellin ja tällä onnistuu tarkasti rajaaminen tumpelommaltakin. Cat-eye look anyone?

3. Hiusöljy (Lee Stafford), koska mun hiukset on hirveän hauraat ja hentoiset, ne haaroittuu helposti ja latvat katkeaa ennen kun uutta kasvaa tyvestä. Mun hiukset on ikäänkuin kokonaan "vauvahiusta". Syön vitamiineja ja biotiinia, käytän kosteuttavia hoitoaineita, ja nyt uusimpana kokeilen hiusöljyä. Pari tippaa tätä pehmeyttää hiusten latvat ja ne tuntuu kosteutetuilta ja terveämmiltä :) Toivottavasti katkeileminen ja haaroittuminen rauhoittuisi vähän...

Inspiraatiota meikkaukseen katson youtubesta, lempparini on meikkitaiteilija Tanya Burr jonka videoita oon seurannut jo muutaman vuoden ajan! Tässä pari meikkitutoria Tanyalta - lisää löytyy vaikka millä mitalla tämän youtube -kanavalta:) Näihin jää sitten koukkuun :D

 
 

Ps. Mäkin haluan tuollaisen täydellisen ihon. Mulla on ollut ihoni kanssa taas vähän tappelua viimeaikoina, tuntuu, että joka kerta, kun iloitsen ihon paremmasta kunnosta, seuraavana aamuna huomaan että kasvoihin on puhjennut pari uutta näppyä :( Buu.

2 kommenttia:

  1. Can't live without argan oil! It's so amazing!

    www.karenbuckley.co.uk

    VastaaPoista
  2. i've used it twice now and i have to say it does make my hair nice and soft and hopefully will help with my split-end problem!:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...