perjantai 25. tammikuuta 2013

homecoming

Tänä viikonloppuna mun tie vie ylläri ylläri..


Jep, itseasiassa olin ajatellut, etten käy Suomessa ollenkaan tänä keväänä (juu, keväässä ollaan jo), mulla on ollut vähän sellainen fiilis, että haluaisin nyt pysyä enemmän Lontoossa eikä aina lomien tullen kiitää johonkin matkoille. Vaikka okei, Suomessa en ollut viime vuonna kuin kahdesti, eli ei varsinaisesti yliannostusta oo tullut :D Eilen kuitenkin varasin äkkilähdön Gatwickilta Helsinki-Vantaalle. Oon nimittäin kärsinyt kovasta kivusta leuassani ja takahampaita on vihlonut niin ikävästi, että päätin lennellä lauantaiksi Suomeen terveyttäni korjauttamaan eli hampilääkäriin. Ja ehkä tää mun flunssa lähtis suomalaisella kotiruoalla ;) Samalla saa taas santsattua Fatseria ja aurajuustoa lentolaukku täyteen, täytyy siis pakata vaatteita ihan minimaalisesti että jää tilaa. Kuinka kylmä siellä Etelä-Suomessa nyt on? Laskettelutakki pitää kai ainakin kotona kaivaa esiin...

Nyt ei muuta kun pakkailemaan ja siivoamaan... Palaillaan Nurmijärveltä!

Ps. Oltiin keskiviikkona siellä Notting Hillissä keikalla, ja kamerakin oli mukana, mutta akku loppui ekaa kuvaa ottaessa :D Fail. Ei siis kuvia sieltä mutta ilta oli kiva! Juomat ei kyllä (facebookissa mainostamisesta huolimatta) olleet mitään edullisia - perus läntinen Lontoo - mutta fiilis ja bändit sitäkin parempia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...