tiistai 1. tammikuuta 2013

mun vuosi 2012

Hyvää uutta vuotta! :) Me ollaan palattu turvallisesti Englantiin ja vuosi vaihtui lokoisasti kotisohvalla Brightonissa. Matkasta tulee juttua pian, mutta nyt pitää fiilistellä kuluneen vuoden kohokohtia :) Mielettömiä seikkailuja on takana, ja toisaalta myös ihan normaalia stressaavaa koulu-arkeakin. Vuoden 2012 aikana olen tallannut Englannin lisäksi Intiassa, Walesissa, Suomessa, Kanadassa, Indonesiassa, Ranskassa, Jerseyssä, Espanjassa, Italiassa, Albaniassa ja Kreikassa - kaksitoista paikkaa kahdessatoista kuukaudessa, heh. Ainakin oon uskaltanut elää ja seilata pelotta tuntemattomille vesille.

Tässä mun kulunut vuosi tiivistettynä, laitoin tähän myös linkkejä vanhoihin postauksiin :)

Tammikuu: Vietin viimeistä reilua viikkoa Intiassa, rentoiltiin Goalla ja kulttuureiltiin Hampissa, palasin kotiin Lontooseen yliopistokiireisiin, ostin ensimmäiset Julia Lundstenin suunnittelemat kengät ja olin onnellinen

Helmikuu: Elin ihan normaalia arkea, lomalin kauniissa pohjois-Walesissa, kävin Liverpoolissa, ulkona oli hyytävän kylmä, mun kaveri Ausseista vieraili Lontoossa ja rakas tietokoneeni meni rikki, mistä alkoi kolmen viikon mittainen uuden tietokoneen odottelu


Maaliskuu: Nautin Lontoossa lämpöisistä kevätpäivistä, punoin suunnitelmia tulevan kesän varalle, syvennyin koulutehtäviin, odotin innolla Suomen visiittiä, kevät saapui kohinalla

Huhtikuu: Pääsiäislomailin Suomessa parin viikon ajan, juhlin, risteiltiin kaverin synttäriden kunniaksi, tein paljon koulujuttuja ja shoppailinkin vähän, palasin takaisin Lontooseen, missä satoi, satoi ja satoi


Toukokuu: Kesken koulustressin matkustin Kanadaan kymmeneksi päiväksi, olin kanadalaisen ystäväni häissä kaasona, viimeistelin ja palautin koulutehtävät, kävin Brightonin muotiviikoilla, ostin pyörän, kesäloma alkoi, fiilisteltiin porukalla mahtavia säitä Lontoon puistoissa & grillailtiin

Kesäkuu: Muutin pois ensimmäisestä kämpästäni, olin viikon evakossa Brightonissa, nautittiin auringosta Englannin rannikolla ja lähdettiin porukalla kuuden viikon mittaiselle reppureissulle Indonesiaan. Reissu alkoi Jakartalta: kaluttiin ensin Javan kohokohtia ja päästiin uimaan delfiinien kanssa!



Heinäkuu: Rakastuin Indonesiaan. Kiivettiin Indonesian toisiksi korkein tulivuori, rentouduttiin paratiisisaarilla, syötiin katuruokaa ja uitiin vesiputouksen alla. Loppukuusta palasin takaisin Brightoniin, sekä kävin Walesissa

Elokuu: Rentouduin Suomessa, mökkeilin, pyöräilin, kävin Flow -festareilla ja söin hyvin. Mun kamera hajosi, ja sain uuden. Palasin Brightoniin, pyöräilin Normandian läpi viettäen viisi päivää Ranskassa, laivailin St. Malosta Jerseyyn


Syyskuu: Nautin Jerseystä, pyöräilin saaren ympäri, kävin Jersey Live -festareilla, palasin Lontooseen, olin evakossa kaverini luona, metsästettiin kämppää, lähdettiin tyttöporukalla Espanjaan kymmeneksi päiväksi, päivät kului rannalla

Lokakuu: Palasin takaisin Lontooseen, muutin parin kaverini kanssa Stoke Newingtoniin, yliopiston kakkosvuosi alkoi, täytin 21 -vuotta juhlien Dan Le Sacin keikalla, aloin shoppauslakkoon, sisustin, koulumatkat alkoi taittumaan metron sijaan pyörällä, pidettiin halloween -pippalot


Marraskuu: Panostin koulujuttuihin, tytöt tuli mun kanssa Brightoniin, juhlin, mun lompakko varastettiin, bailasin Swiss Lipsin ja The Other Triben keikalla, sain flunssan

Joulukuu: Lisää koulustressiä, joulun fiilistelyä, reissu Etelä-Eurooppaan, pari paivaa Italiassa, joulu Albaniassa vuorilla, bailausta Ateenassa ja uuden vuoden aattona palattiin Englantiin rauhalliseen vuodenvaihteeseen :)


Näyttää muuten vahvasti siltä että selvittiin siitä maailmanlopusta ;) Kokonaisuudessaan upeet 12 kuukautta - ellei ehkä yhtä "elämää mullistavat" kuin viime vuonna, niin ainakin yhtä hektiset ja vähintään yhtä onnelliset:)

Nyt ei muuta kun ihanaa vuoden 2013 alkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...