torstai 7. helmikuuta 2013

if i was a rich girl

Löysin uuden nettikaupan yhteen koulujuttuun "researchia" tehdessäni (niinpä niin..) ja törmäsin muutamaan aivan mielettömään korusuunnittelijaan! Musta on kiva aina löytää uusia tuntemattomia suunnittelijoita, kun tuntuu, että kaikkialla näkyy aina vain ne samat tuhatsiljoonakertaa nähdyt merkit. Nyt löysin kyllä mielestäni jotain niiiin kaunista, että on pakko jakaa täälläkin:
 

Aivan ihania joka ikinen! Kuvat on sivustolta bengtfashion.com, jossa kaikki kollaasin korut on myynnissä - jotkut alennuksessakin. Haluaa, tahtoo. Statement-kaulakorua oonkin jo kovasti kaipaillut, ja tässä olis monta supernättiä vaihtoehtoa. Harmi vaan, että näihin upeisiin nahka -ja metallisomisteisiin koruihin mulla ei ylläriylläri ole varaa.

Tai no, kaikki on suhteellista. Jos on vajaa satanen ylimääräistä, sen voi käyttää koruun. Mutta mä päätin käyttää sen lentolippuun Irlantiin. Samoin kun käytin 1500 euroa parin kuukauden matkusteluun kesällä. Samalla summalla olisin voinut ostaa merkkilaukun tai kaksi. Mutta oon aina päätynyt valitsemaan toisin, ja näin tulee varmasti myös olemaan jatkossa :) Matkailu ja uusiin mielettömiin paikkoihin pääseminen on mulle se henkipumppu, jota ilman en pärjäisi ja joka tekee mut kaikista onnellisimmaksi. Se on mulle suurempaa luksusta, kun kallis laukku, designer koru tai arktisiin olosuhteisiin suunniteltu merkkitakki. Vaikka materiaa ja kauniita asioita on ihana haalia ympärilleen, en ikinä valitsisi materiaa matkan sijaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...