torstai 21. helmikuuta 2013

time out

Oon ollut viimepäivinä jotenkin tosi poissaoleva ja vähän stressaantunut. En oo oikeen saanut paljoa konkreettisesti aikaiseksi ja olo on ollut tosi saamaton. Muotiviikotkin meni ihan ohi, kun olin jotenkin niin muissa maailmoissa ja väsy, ettei mihinkään ekstraan ollut voimia :( En edes ole varma mistä tämä mystinen mini-masennus johtuu, varmaan työnhakuun liittyvää ressiä ja tietty koulujuttuja, meillä on yks design palautus tiistaina. Viikonloppuna aion kuitenkin ottaa rennosti ja koittaa päästä takaisin vähän hilpeämpään tilaan...

Sekalaisia kuvia viikon varrelta. Ei oo näköjään kuvaaminen paljoa innostanut. Pandan megasäkin toi mun ihana ystävä tuliaiseksi Saksasta! Täällä Englannissakin myydään Pandaa, luontaistuotekaupassa. Hintaa vaan vähän liikaa!


Viimeaikoina oon hakenut jaksamista tuoreista hedelmistä ja marjoista. Rakastan Lontoossa sitä, että paikallisilta markkinoilta saa näin talvisinkin tuoreita mansikoita, rasian pelkällä punnalla. Oon tehnyt nyt melkein pävittäin erilaisia smoothieita - kun oon saanut hiottua bravuurini kuntoon, voin laittaa pari "reseptiä" tännekin. Siis tästähän on tulossa true ruokablogi :D

Anteeksi tästä lievästi angstisesta postauksesta! Tällaista tää elämä on. Joskus rakastetaan kaikkea ja kaikkia ja joskus tekee mieli nukkua viikko putkeen ilman sen suurempaa syytä. Toivottavasti mulla on paljon virkeempi olo viikonlopun jälkeen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...