torstai 14. maaliskuuta 2013

all orange everything

Mun lemppariväri keväälle on saattanut jo käydä ilmi esim. siitä, että toi pari kuukautta sitten ostamani second hand neule on ollut mulla päällä varmaan 5 kertaa viikossa sen ostamisen jälkeen. Se on oranssi.

Oon aina ennen ajatellut, että oranssi sopii vain tummahiuksisille, mutta viimeaikoina oon heivannut mokomat rajoitteet ja hamstrannut huomaamattani kaikenlaista oranssia aina hammasharjaa myöten. Tässä mun oranssiasioita:


Adoptoin kotoa taas yhden vanhan Kånkenin, tällä oranssilla yksilöllä ikää on jo monen monta vuotta ja se on moottoripyöräreissulla ottanut pientä naarmua, mutta sehän ei haittaa. Tämmöinen retkeily-hipsteri-reppu saakin olla pikkasen elämää kokeneen näköinen. Lisäksi oranssivillityksessä ostin sen oranssin huulipunan, jota jo tässä postauksessa kaipailin. Goshilta vajaalla vitosella, ei paha. Vaikka oranssi ei minkään väriopin oppien mukaan kasvoilleni sovi (mummin värikirja monesti selattu läpi :D), näyttää tää huulipuha silti mulla omasta mielestäni kivalta. Ehkä se johtuu siitä, että mun hiuksissa on kuitenkin luonnostaan jonkun verran kellertävää taittoa. Tai sitten olen vaan visuaalisena ihmisenä sokeutunut sellaisille tylsille säännöille, joilla kokeilevaa mieltä yritetään rajoittaa.

Ei värisäännöille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...