tiistai 30. huhtikuuta 2013

sneak peek: digital prints

Kuten oon epämääräisesti aina välilla maininnut, oon keskittynyt mun designkurssilla paljon nyt digitaalisiin printteihin. Tässä pienenpientä esimakua printeistä, joita oon mun future fashion -kurssilla tehnyt... puuvillakankaalle tulostettuna. Eilen lähtikin parin metrin tilaus erilaisista printteistä, jotta saan jotain näista tehtyäkin - nyt siis 80 puntaa köyhempänä...

Joku tarkkasilmäinen osaa ehkä arvata, mistä kuvasta printti on väännetty - alkuperäinen kuva löytyy nimittäin tästä postauksesta!


Kuvia lopputuloksesta tulossa myöhemmin, kun homma on (toivottavasti) kasassa!

ps. Hauskaa vappua :)

2 kommenttia:

  1. Vautsi mikä printti, oot taitava! Pomppas mieleen parin vuoden takaista McQueenia, että oli ihan pakko etsiä ;)(http://www.vogue.co.uk/fashion/spring-summer-2009/ready-to-wear/alexander-mcqueen/full-length-photos/gallery/328496)

    Hieno blogi muutenkin, kivaa kesää Lontooseen tästä naapurista!

    -Essi
    http://yearintheseshoes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aaa kiitos kovasti, varsinkin tosta McQueen vertauksesta :p Terkkuja sinnekin, toivottavasti hyvat saat taalla jatkuu :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...