keskiviikko 22. toukokuuta 2013

photoshoot - final garment designs!

Oon viimeaikoina tipautellut tänne pieniä sneak peek kuvia mun koulujutuista, mutten oo välttämättä aina ollut itsekään ihan varma että mitä niistä oikein saan aikaan. No, nyt on homma vihdoin paketissa lopullisten tuotosten osalta! Pidettiinkin eilen pieni photoshoot, jotta saataisiin "ammattimaisia" kuvia vaatteista. Meillä oli ihan mallikin, mutta koska mä olin suunnitellut omat vaatteeni oman kroppani ja pituuteni mukaan, jouduin olemaan itse itseni malli.. Sanotaanko vaikka näin, että ei ollut ihan mun juttu, vaikka ihan hauska kokemus kylläkin :)

Päädyin siis tekemään kynämallisen minihameen, jossa yhdistyvät kaksi printtiä edessä ja sivuilla, sekä keveän kaftaanin/kesämekon. Vaatteet on siis itse alusta asti suunniteltuja, eli alkuperäinen valokuvamateriaali, printit, vaatekappaleiden suunnittelu, kaavoitus ja ompelu on kaikki omaa käsialaani :) Ompelu ja kaavojen laatiminen on tosiaan aika kaukana mun mukavuusalueesta, ja näinkin yksinkertaisiin vaatteisiin meni multa melkoisen monta päivää, mutta valmista kuitenkin tuli ja lopputulokseen oon oikein tyytyväinen. Onhan kyseessä mun ensimmäiset kunnolliset omasuunnittelemat & tekemät vaatekappaleet, ja vieläpä sellaiset, joita aion kesällä ahkeraan käyttää!

Hame + kaftaani paitana


Ja kaftaani yksinään, kera vyön:


Älkää hei välittäkö noista photoshop -kämmeistä! Ainakin tuo alimman kuvan toinen jalka on melkoisen koomisen näköinen, se oli nimittäin valottunut jotenkin hirmuisen tummaksi ja mun yritykseni sävyttää sitä muun kropan kanssa samaan sävyyn tekikin siitä tuollaisen muodottoman räpylän :D Ohhh well.

Kysymys kuuluu; mitä mieltä siellä ollaan näistä mun tekeleistä? Ja mitäs mieltä olisitte, jos askartelisin jonkun näköistä pikku palkintoa näistä mun printeistä lahjoitettavaksi yhdelle lukijalle, kun 100:n blogger -tilaajan maaginen raja rikkoutuu?

10 kommenttia:

  1. Siis aivan M-I-E-L-E-T-T-Ö-M-Ä-N upeaa kertakaikkiaan !!! :o wow!

    VastaaPoista
  2. Vau!! Vaikka kaikki printit yhdessä onkin aika levoton yhdistelmä mun makuun, niin näyttää silti kyllä tosi upeilta! Noi vaatteiden mallit on semmosia, että voisin itekin laittaa päälle anytime :) Upeita!

    VastaaPoista
  3. UPEITA! Voisin vaikka ostaa kaupasta tuollaisen printtivaatteen!

    VastaaPoista
  4. kiitos kiitos kommenteista! :) ja juu, vaatteiden mallit on just siks simppeleitä, että ne antais tilaa noin räikeille printeille - itse tuun varmaan käyttämään tota hametta kesällä eniten ihan vaikka valkoisen cropatun topin kanssa :)

    VastaaPoista
  5. ihanat vaatteet ja printit, varsinkin hameessa nuo kaksi eri printtiä on tosi nätisti yhdistetty! varmasti ostaisin jos kaupassa vastaan tulisi :)

    VastaaPoista
  6. cheers, kiva kuulla! 8) kiitos!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...