lauantai 1. kesäkuuta 2013

it's been two years.

Järkytyin pikkasen, kun tajusin, että tämä blogihan täyttää tänään kaksi vuotta! Sehän on tulossa uhmaikään!

Parissa vuodessa mun elämä on muuttunut ihan hirmusti: sitten kesäkuun ensimmäisen 2011, oon valmistunut ylioppilaaksi, muuttanut omilleni, ulkosuomalaistunut, lontoolaistunut, ja ennättänyt yli puoleenväliin mun syksyllä 2011 aloittamissa opinnoissa. Oon hitaasti alkanut hokaamaan, kuka oikeasti olen - ja uskon, että blogin kirjoittamisella on ollut pieni osa asiaan :) Vaikka tietyistä jutuista täällä olenkin salaperäinen, on tää blogi ollut monena hetkenä mulle kuin päiväkirja: oon purkanut tänne mun kaikenlaisia ajatuksia ja kokemuksia, ja toisaalta aina välillä palannut lukemaan vanhoja juttuja - vähän niinkuin nykyajan muistelmia!


Ah, ensimmäisen postauksen nostalgiaa.. Jos siellä on joku hullu, joka tunnustaa seuranneensa meikäläisen juttuja jo parin vuoden takaa (ja muistaa ylläolevan kuvan), kättä ylös!

Ja mitä tulevaisuus oli vähän kysymysmerkillä ekapostausta kirjoittaessa, niin se on nytkin. Bloggailu jatkunee samaan tapaan vielä ainakin seuraavan reilun vuoden ajan, jonka vietän Lontoossa, mutta sitten muuttuu mun elämä taas radikaalisti - ja blogi myös. Tuun kertomaan kaikesta lisää ainakaan, mutta nyt haluan keskittyä vaan tähän hetkeen, tähän kesään, ja tekemään tässä ja nyt just sen, minkä haluan.

Kiitos kaunis kaikille teille, jotka ovat blogia seurailleet ♥

PS. Tää raukka aloittaa sandaalikauden ilmeisesti vain yhdeksän varpaankynnen kera. Jep, oven alle jäänyt kynsi on nyt melkein irrallinen, sekä jotakin mätää puskee alta koko ajan. Kiva. Sattuu niin etten saanut yöllä nukuttua kuin kolme tuntia :( Jos jollain on kokemusta irtonaisen kynnen hoidosta niin laittakaa viestiä! :(

2 kommenttia:

  1. Auauau,varpaankynsi :S Pidät sen varpaan puhtaana, iha vedellä suihkuttelet vaan ja kuivaat hyvin.. ja teippaat kynttä kiinni varpaaseen niin kauan kun se vaan pysyy kiinni, se vähän viel suojaa sitä alle kasvavaa kynttä ja ihoa (:

    VastaaPoista
  2. Kiitti neuvosta, näin aattelin toimia :) Epäilyttää vaan toi mädän kertyminen tuolta kynnen alta ja mahdollinen tulehdusriski, ja se, että pystynkö nyt kävelemään kunnolla esim mun työkengissä jotka on ballerinat :/

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...