torstai 20. kesäkuuta 2013

June so far

Moikka! Vähän lisää kesäkuvia kuluneelta parilta viikolta. Eilen oli muuten ihan kummallinen päivä, oli kuuma ja hiostava ilma, mutta aurinko visusti pilviharson takana. Tuntui aika trooppiselta, ja tuli mieleen että viime vuonna tähän aikaan liihottelin Indonesiassa :( Mulla on niin ikävä reissailua, vaikka myönnetään, elämä Lontoossa on just nyt aika huippua. Viimeviikot on sisältäneet mm. grillailua Camdenin kattoterassilla, Brightonia, Itä-Lontoon puistoja, kesäherkkuja - you know the drill ;)


Tuo ylemmän kuvan viinipullo irtosi eräässä _pubissa_ 7,50 punnalla. Pikaisen googlettelun jälkeen kyseisen viinin myyntihinta kaupoissakin on vähän korkeampi - mitälie vanhentunutta viiniä siis siemailtiin, mutta hyvältä kyllä maistui :D

Näiden lisäksi oon tehnyt tietty töitä ja suursiivonnut huonetta ja sen sellaista "ei niin jännittävää" - vaikka täytyy sanoa, että oon tosi tyytyväinen mun työtilanteeseen nyt :) Baarissa on aina vilskettä ja asiakkaiden kanssa kirpoaa usein mielenkiintoisia keskusteluja, sekä oon saanut muutamia tosi hyviä vinkkejä asiakkailta, oli kyseessä sitten kiva baari tai hyvä viini. Kauppahomma taas on suhteellisen rentoa ja on kiva olla vaatteiden ja lempparivaatemerkin kanssa tekemisissä :) Alet toisaalta alkaa ihan kohta, että toi rentous saattaa ehkä siinä vaiheessa muuttua...

Kivaa juhannusta hei Suomeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...