perjantai 7. kesäkuuta 2013

Kesäinen Brighton

Moikka ja anteeksi blogin  laiminlyönnista! Vaikka tuskin siellä Suomessa superhelleaallon keskellä kukaan on tietokonetta kohti paljoa vilkuillut ;) Täälläkin on ollut viimepäivät tosi kaunista, kourallinen aurinkoisia päiviä peräkkäin on Briteissä aika phenomenaalista. Niistä ollaan siis nautittu. On makoiltu puistoissa, on grillailtu, on siemailtu makeita siidereitä. Koska oon iltatöissä, mulla on aina päivät aikaa nauttia auringonvalosta.

Keskiviikkoista vapaapäivää menin viettämään Brightoniin. Päivä kului Hovessa ja Kemp Townissa, hyvän ruoan, seuran ja juoman parissa :)


Bongattiin vähän epäilyttävä menu erään ruokapaikan ulkoseinältä...


Huom, ylläoleva kuva ei ole tuotesijoittelua/maksettu mainos Kånkenilta :D

Illaksi poljettiin ylös jumalatonta mäkeä, Brightonin sunset baariin!


Pubin terassilta oli aitiopaikat tapittaa länteen dippaavaa aurinkoa, kera pubisiiderin, totta kai :D Mulla niiin tulee olemaan vaikeuksia kun joskus jätän tämän saaren taakseni, Brittejä ja Skandeja lukuunottamatta kun melkein missään ei tunnuta juotavan siideriä. Siksi yritänkin askel askeleelta opetella nauttimaan viineistä. Olin pari kuukautta sitten meidän baarin tarjoamassa viinikoulutuksessa ja kiitos intohimoisen kouluttajan, oon alkanut kiinnostumaan viineistä ihan eritavalla kuin ennen. Kesäksi oon ottanut projektin maistaa mahdollisimman montaa eri viiniä ja ymmärtää mistä niissä on kysymys, sekä löytää ne omat lempparit!

Tällä hetkellä mun lemppari valkoisista on australialainen Little Yering Chardonnay, punkuista vielä mysteeri (en osaa päättää tykkäänkö raskaista vai keveistä). Roséista aion tänään tyttöjen kanssa grillaillessa koeajaa Gallo Familyn White Grenachen, jota yksi asiakas vuolaasti suositteli eilen.

Mistä viineistä te tykkäätte? Vinkatkaa viini-aloittelijaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...