keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

more good times in Brighton

Lisää fiiliskuvaa Brightonista. Mulla on (taas :p) yks kaveri Ausseista täällä vieraana, ja koska toiveena oli Brighton-hengausta, minä ja Ryan leikittiin paikallisoppaita ja vietiin Annaa ympäri kaupunkia fillareilla.

 
En tunnetusti tunne mitään vetoa moottoriajoneuvoja kohtaan, mutta tässä on kyllä pikkukaveri, joka sulattaa tämänkin fillarihipin sydämen ♥ Voisin myös ilman epäröintiä muuttaa tuolle kadulle, ihan Lanes:eille!
 
 
Halloumi burrito à la Carlito Burrito. Tää leppoisan meksikolaismiekkosen pitämä mahtava pieni burrito kioski löytyy tänä kesänä ihan juna-aseman läheltä, lämmin suositus kaikille brightonilaisille!!
 

Mukulakivirantsu on aina pop, pilvistä viis.

Ei tällä kertaa enempää - mun pitää lopettaa kuvien muokkaus ja jatkaa mun huoneen inventaariota. Lisää fiiliksiä kuluneilta päiviltä tulossa vielä!!

4 kommenttia:

  1. Kun muutit britteihin pitikö sun hankkia jonkinlainen viisumi? Jos piti kuinka kauan sen saaminen kesti? :)

    VastaaPoista
  2. EU-kansalainen ei tarvitse mitään viisumia EU-alueella :) Eli tänne voi muuttaa ihan vaan voimassaolevalla passilla!

    VastaaPoista
  3. Miksi alunperin päädyit opiskelemaan Lontooseen? :) Onko päätös kaduttanut? Onko ikävä Suomeen? Miltä tuntui lähteä ja jättää tavallaan koko elämä taakseen? Pelottiko yhtään ajatella niitä asioita, mitä mahdollisesti missaa suomalaisesta opiskelijaelämästä? Jos sulla löytyy tästä enemmänkin sanottavaa, niin kirjota ihmeessä kokonainen postaus. :D

    Oon itsekin harkitsemassa ulkomailla opiskelua ja oot kyllä yks mun idoli oikeen, kun noin rohkeesti vaan lähdit. Mua itseäni pelottaa niin paljon jättää _mahdollisesti_lopullisestikin_ taakseni kaikki ystävät ja just se, että tietosesti täysin eristäytyy ja jää pois kaikista niistä tapahtumista mitä muilla tulee yhdessä olemaan (vaikka muutkin tietty yleensä hajautuu opiskelun aloittaessaan ympäri Suomea).

    VastaaPoista
  4. Moikka, heh kiitti kivoista sanoista:>

    Voisin kirjoittaa postauksen noista sun mielessä pyörivistä kysymyksistä, koska sama varmaan kiinnostaa jotakin muutakin! Mutta yleisesti, ei ole kaduttanut tippaakaan, eikä se niin pelottavaa ollut :) Ympäripyöreästi oon kirjoitellut aiheesta jo tässä postauksessa

    http://eerikasblog.blogspot.co.uk/2012/09/miten-paadyin-lontooseen.html

    mutta voisin kirjoitella nyt uudelleen vähän tarkemmin ja kattavammin, kun oon ollut täällä jo tuplasti kauemmin :) Stay tuned!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...