perjantai 12. heinäkuuta 2013

hellekuulumisia

Moikka! Täällä on tosiaan ollut ihanat säät viimeisen reilun viikon ajan, ja elämä on muutenkin ollut aika mukavaa. Helletamineet niskassa ja aurinkorasvat iholla ollaan ahkerasti hyrrätty ympäri Hackneyta ja tsekattu monta paikkaa joissa oon halunnut jo kauan käydä. Oon rakastunut yhä enemmän tähän meidän kotiseutuun - varsinkin tällaisen helleaallon keskellä. Oon myös päässyt karkaamaan Lontoosta pariin otteeseen, mutta näistä lisää piakkoin :) Oikeastaan mulla on vaikka kuinka paljon juttua ja kuvia varastossa, nyt tarviin vaan jonkun assarin joka tekee mulle postaukset sillä aikaa kun itse siemailen Dalston-colaa rooftop baarissa hah.

Assistenttihakemukset sähköpostiin kiitos! Mä siirryn nyt näihin puuhiin:


Meidän suurehko mutta kolkko parveke sai vähän eloa kun vihdoin jaksoin laittaa sinne meidän Intiasta hankitun riippumaton. Siinä on niin rentoa vain olla, Gokarna state of mind. Ja fillarikirjan kera, totta kai ;)

2 kommenttia:

  1. sulla on nii ihana blogi:) niin jotenki piristävä ja persoonallinen ja rakastan sun kirjotustyyliä :) oon iha koukussa ja ootan aina uutta postausta ja jään usein kattelemaan vanhojakin !:D

    VastaaPoista
  2. kiitti paljon kivasta kommentista! :) monta postausta on kyllä tulossa, mutta kun tuosta ihanasta auringosta on niin hankala olla erossa...:D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...