keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Say it with a print pt.2 - Esprit

Printtihullu iskee jälleen ;D Mua pyydettiin nimittäin valitsemaan ja esittelemään lempparini Espritin* nettikaupan valikoimasta, ja täytyy rehellisesti sanoa että olin positiivisesti yllättynyt. Niihin rakastamiini printtivaatteisiin, mutta myös siihen, että nettisivujen editorial kuvissa hymyilee yksi ikilemppareistani, ihana aussi-malli Jessica Hart! Muistan joskus muutama vuotta sitten jopa seuranneeni Jessican blogia, ja löysin mm. Shepard Faireyn taiteen blogin avulla :p


Jessica päällään tän hetkisen monochrome –trendin mukaista graafista kuviota ja raitaa. Mä en ole ikinä ollut mikään raitapaita-tyttö, koska varsinkin vaakaraidoista tulee yleensä vähän sellaiset kliseiset kevätseilorivibat (miksi "seiloriraidat" tulee muotiin joka kevät?), mutta nää sifonkiset puserot saa multa hyväksynnän. Näistä mulle tulee enemmänkin baskeri-kallellaan-vibat ;)

Mustavalkoisuus ja klassiset raidat näkyy muutenkin läpi Espritin tän hetkisten mallistojen, mutta lisäksi valikoimasta löytyy printtejä aina perinteistä kukonaskeleista batiikki-kuvioihin. Mulla on ollut pieniä vieroitusoireita photoshopista, eli oikeastaan innoissani väsäsin pikaisen kollaasin muutamista omista lemppareista:

Kaikkien kuvien lähde: esprit.fi.

Eniten haluaisin kollaasista kaiken :D Printtihousujen kanssa oon tänä kuukautena jo vähän ryhdistäytynyt (lisää tästä huomisessa kuukausikatsauksessa!), mutta Espritin valikoimaa selaillessani ymmärsin vihdoin, että mun todellinen puute onkin nyt huiveissa. Lontoossa huivi kaulassa on suurimman osan vuodesta pakollinen (ja tietty muutenkin kätevä) asuste, ja mulla on ollut nyt parin vuoden ajan jo sama raihnainen ja vieläpä tylsän harmaa huivi käytössä. Muutos asiaan on tulossa.

PS. Oikeasti tarpeellisten juttujen selailun lomassa iskin silmäni vielä tähän clutch-laukkuun... ja nyt on vaikea painaa äksää.

 

2 kommenttia:

  1. Moikka! Tein itsekkin vasta espritin kanssa samantyylisen postauksen ja siitä luvattiin rahapalkkio.
    Kauanko sulla kesti ko. palkkion saamisessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, en todella muista, mutta tais olla 1-2kk!:)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...