lauantai 24. elokuuta 2013

sweet little tattoos.

Kesäaikaan tekee aina saman huomion: Ihmisillä on ihan hemmetin rumia tatuointeja! Think tribaalit, kinkkikirjaimet, tulenlieskat ja pääkallo kaikki samassa kädessä :D Eiii...

Ennen kun saan syytteet niskaan kukkakeppimummeliudesta, niin kerrotaan, että kyllä minäkin tykkään tatuoinneista. Miksei suuremmistakin, jos ne on hyvännäköisiä ja kantajalleen sopivia, mutta eniten tykkään mustavalkoisista, pienistä, ja herkistä tatuoinneista. Sanoista ja pienistä teksteistä, sekä symboleista ja yksinkertaisista kuvista, joilla on merkitys. Ei sen tarvitse olla mitään elämäämullistavaa symboliikkaa, mutta tarina ja ajatus kuitenkin. Lisäksi plussaa on se, jos kuva on uniikki, muttei sen välttämättä tarvitse olla.

Muutamia tatuointeja, joista tykkään.


Kaikki kuvat täältä.

Vaikka esteettisyys on toki tärkeää, on mulle tärkeintä, että jos ihooni jotakin kaiverrutan, se merkitsee mulle jotain. Mun ensimmäinen ja tällä hetkellä ainut oma tatuointini kuvastaa mulle mun elämän suurta muutosvaihetta kesällä 2011, ja rakastan sitä syvästi. Se on kaunis ja (haluan uskoa, että) uniikki, ja täynnä muistoja! Mua aina hymyilyttää, kun muistelen päivää, jolloin tatuointi tehtiin - yksi hauskimpia päiviä kesänäni Pariisissa :) Uskon myös, että kun tatuointi kuvastaa tietyn aikakauden onnea, merkittävää elämänvaihetta tai jotakin itselle tärkeetä juttua, ei se ikinä voi alkaa kaduttamaan.

Ja ei, vaikka postauksesta voisi niin päätellä, mulla ei ole "tatuointikuume". Kuten ensimmäisenikin, seuraavan tatuointini otan silloin, kun oikea hetki koittaa (viime kerralla idea tippui silmieni eteen Pariisin keskustan yökerhossa joratessa :D). Sinä hetkenä kun tiedän varmasti mitä haluan, ja mitä se mulle merkitsee. Se voi olla ensi vuonna tai ei koskaan :)
 

2 kommenttia:

  1. Ihania tatuointeja, meillä on vähän samanlainen maku :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jees :) oma on kuitenkin ihan suurin lemppari <3

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...