torstai 19. syyskuuta 2013

huivittaa

Kirjoittelin aiemmin kesällä että yks aika merkittävä puute mun vaatekaapissa on huivit. Lontoossa kuitenkin tuuli tuivertaa ja sadettakin tihkuttaa sen verran, että mulle on suoranainen mysteeri, miten en oo aiemmin tajunnut kohentaa mun olematonta huivi-valikoimaa - varsinkin, kun suurista sijoituksista ei nyt puhuta. Tänä syksynä ajattelin siis heittäytyä ihan villiksi ja satsata jopa pariin huiviin, kunhan vaan sopivia osuisi kohdalle! Kreisiä.

Mun ongelma oikeastaan on se, että oon todella nirso mitä huiveihin tulee. Jotain kertoo varmaan se että selasin tässä just useamman nettikaupan huivi-valikoiman läpi enkä löytänyt satojen joukosta kuin pari kivaa. Tarjolla olevat värit ja kuviot ei vaan ikinä natsaa, ja jos natsaa, hintaa on ihan liikaa. Kiikarissa on mulla jotain täntyylistä:


Kuvat: Jigsaw, H&M, Mango. Tausta: Jigsaw & Nasa

Kirkasta neonväristä, just nyt trendikästä tartan ruutua, värikästä printtiä ja kenties jotain pastellisävyin liukuvärjättyä.

Jahti alkaa pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...