lauantai 30. marraskuuta 2013

busy until further notice.



Otsikko kertoo postauksen keskeisimmän sisällön - kiireinen olen, vähän turhan kiireinen blogille. En tiedä, jääkö kukaan mun juttuja kaipaamaan, mutta koska mua itseäni blogeissa ärsyttää se, jos kirjoittaja vaan yhtäkkiä häviää johonkin, halusin kertoa miksi en ehkä muutamaan viikkoon paljon postaa. Kyse ei oo siitä, etteikö mulla olisi vajaata tuntia kirjoittaa postausta tai muokata muutamaa kuvaa, vaan siitä, että mulla ei oo aikaa tehdä mitään erityistä, josta blogata. Käytän valehtelematta jokaisen liikenevän hetken koulutöiden tekoon tai niiden suunnitteluun. Tai niistä stressaamiseen. Omaa aikaa mun arjessa edustaa lähinnä kouluun/töihiin pyöräily ja ruoanlaitto/syöminen, kera jonkun tv-ohjelman.

Syy miksi jaksan paahtaa suorastaan nolon nörttimäisellä tahdilla, on se, että oon todella aidosti innoissani suurimmasta osista juttuja, joita teen. Mikä on ihan mahtavaa. Muistuu mieleen se, kun kuutosluokalla ahkeroin avaruus-projektin parissa joka ikinen iltapäivä jonkun vajaan parin kuukauden ajan, koska olin työstä niin innoissani. Kyseinen 45-sivuinen mestariteos on muuten nyt kymmenen vuoden jälkeenkin yksi hienoimmista "tutkielmista" jonka oon ikinä tehnyt, haha. Samanlaista omistautumista on ilmassa nytkin - vaikka toisaalta joulurentoilukin pyörii jo vähän mielessä :)

Ai niin! Mun perhe tulee viikon päästä käymään Lontoossa, ja pikkusiskoni kanssa me aiotaan suunnata jonnekin, missä oon halunnut käydä jo vaikka kuinka kauan - Harry Potter studioille. En tiedä olenko täällä tunnustanut, mutta mä olen nolon suuri hartsa-fani. Jokainen kirja on luettu läpi etu- ja takaperin, eikä vaan suomeksi ja englanniksi, mutta myös muutamat kirjat ranskaksi ja ruotsiksi :D Harry Potter onkin tärkein syy siihen, miten onnistuin aikanaan parissa kuukaudessa korottamaan ruotsin arvosanani (6) ylppäreissä E:ksi - kahlasin läpi tiiliskiven kokoisia kirjoja på svenska. Hartsa vaan jyrää! Mä karkotan tällä varmaan hyvän osan lukioista...

Tylypahka-haaveet sikseen, aika painua yöpuulle (lue: takaisin hommiin vielä hetkeksi). Ääh, miksi huomenna pitää olla koko päivä töitä! Meidän kauppa menee nykyään vasta kymmeneltä kiinni. En kestä. Miksi kukaan ylipäätänsä haluaa olla kaupoilla niin myöhään? Aiemmassa postauksessa sanoin, että kaupallisuus ei mua joulussa haittaa, mutta nämä kauppojen uudet aukiolo-ajat muuttaa pikkasen ääniä kellossa...Jos en ole huomenna ennen puoltayötä kotona, niin kyllä varmasti alkaa haitata!

Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...