maanantai 25. marraskuuta 2013

Kuuleeko pukki!

On aika virtuaalisen joulutoivelistan. Selvä vanhenemisen merkki on kai se, että toiveiden laatiminen on vuosi vuodelta työläämpää, sekä myös se, että toiveet alkaa nykyään olla enemmän kaikkea oikeesti tarpeellista (muistatteko kun lapsena selailtiin lelukuvastoja, joista valittiin joululahjatoiveita?). Nyt oon lisäksi sellaisessa tilanteessa, ettei ympärille ole järkeä haalia paljon enempää materiaa - paitsi siis tietty sellaista, jolle on akuutti tarve. Tämä siksi, etten todellakaan tiedä, missä olen vuoden päästä, ja minkälaisten kantamuksien kanssa. Voi hyvin olla, että kaiken on mahduttava matkalaukkuun!

Mutta eihän perinteitä voi rikkoa - tässä siis aika tarve-painotteinen ja tylsä joulutoivelista vuosimallia 2013!


Kuvat: Moleskile, Converse, FinnStore, Fazer, H&M, Ilex, Zara, BoomBottle

Uudet tennarit tarvitsen kipeästi, päästämään reikäiset kenkävanhukseni tuskistaan. Oon tullut päätökseen, että mustat matalavartiset Conssit on parhaat - samanlaiset, kun oon jo kerran puhki kuluttanut - vaikka myös mustia Vansseja oon harkinnut. Jotenkin oon kuitenkin enemmän conssityttö, mutta mustat ne on joka tapauksessa oltavat, koska en omista yksiäkään mustia matalia kenkiä. Lisäksi haluaisin kuollakseni nuo tällä hetkellä loppuunmyydyt Zaran plimsolet, pitää ehkä ujosti tarkkailla jos kokoja tulisi vielä lisää..

Flanelliyökkärit ja jokunen uusi kotivaate on myös must, vanhat on kovassa kulutuksessa nimittäin menneet aika karseen näkösiksi (sain tästä viimeksi eilen kommenttia...). On näköjään tullut vietettyä vähän liikaa aikaa kotona löllöilyvaatteissa ;) Lisäksi mun vaatekaappi kaipaa yhäkin uutta/uusia huiveja! Mä oon kyllä ihan hirveen saamaton, kun asun Lontoon kaltaisessa shoppailuparatiisissa ja oon jättimäisessä ostoskeskuksessa töissä, mutten silti saa aikaiseksi metsästää yhtä saamarin huivia käsiini. Siis huivia joka tämmöiselle nirppanokalle kelpaa :p

Aiemmin mainitsemani valokuvauskirja piti lisätä myös listalle - sellainen kattava infopaketti selkein esimerkein, mutta mielellään sellainen ei-ihan-jättimäinen, jotta se kulkisi helposti mukana reissuissa eikä jäisi kotiin vain kokonsa takia! Toinen tarpeeseen tuleva kirjakauppajuttu on kalenteri vuodelle 2014. En tajua, miten unohdin hankkia koulukalenterin lukuvuoden alettua, mutta ehkä mä pärjään ihan hyvin vielä tammikuun alkuun saakka!

Lisäksi tarpeeseen tulisi junaliput Pariisiin. Meillä on aina helmikuisin mahdollisuus lähteä koulun kanssa maailmankuuluun Premier Vision -textiili showhun Pariisiin, ja koska tää on mun vika kouluvuosi, halusin tänä vuonna ehdottomasti lähteä reissuun. Aiotaan tehdä tyttöjen kanssa kolmipäiväinen visiitti, että ehditään shown lisäksi katsastaa myös pariisilaista katutaidetta, mussuttaa herkkuja idyllisissä kahviloissa ja fiilailla kaupunkia muutenkin, taas pitkästä aikaa! Junalippumassit Eurostarin kyytiin olisi siis kiva joululahja :)

Tuo pinkki puteli sen sijaan on nimeltään BoomBottle - se on kaiuttimet+musiikkisoitin, joka on suunniteltu mahtumaan täydellisesti pyörän juomapullo-pidikkeeseen :D Loistava keksintö! Tämän kera olisi chilliä kruisailla lomilla, ei Lontoossa, mutta jossain astetta rauhallisemmassa ympäristössä.

Ja viimeisenä tietty kohta, joka löytyy listalta joka ikinen vuosi eikä perusteluja sen kummemmin kaipaa - Suomiherkkuja! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...