torstai 21. marraskuuta 2013

Kuvia kuukauden varrelta ja mitä mulle kuuluu

Moikka! Ajattelin julkaista pois joitain kuukauden aikana räpsittyjä sekalaisia kuvia ja samalla vähän päivitellä kuulumisia:)

Mulle kuuluu -perus- kiirettä. Koulutöitä voisi tehdä vaikka kellon ympäri ja silti jäädä fiilis, ettei ole saanut tarpeeksi tehtyä. Ne on sellaisia äärettömiä projekteja, joissa ei ikinä oikein voi olla valmis, eli siksi jo näin alkuun on hitosti hommaa. Oon alkanut heräämään 5-6:n aikaan muutamana aamuna viikossa tekemään töitä ja painan pään tyynyyn aikaisintaan puolelta öin. Koululla oon monina päivinä aamusta iltaan ja joskus koulusta suoraa vielä töihin ja kotiin yömyöhään. Ei varmaan tarvii ees kertoa, että kova uurastus on vaatinut veronsa. Mulla on iho taas ihan hirveessä kunnossa, ja kroppakin ihan jumissa - notkeuteni on verrattavissa näkkileipään. Ja tosiaan, olen taas flunssassa. Räkä lentää ja nenä tuhisee, eikä siitä olekaan kuin kolme viikkoa kun olin viimeksi flunssassa. Ja minähän olen ihminen, joka on todella harvoin kipeänä!


 
Pomoni kanssa oon sopinut, että jätän työni vaatekaupassa ens kuun puolessa välissä. Ajatus vähän harmittaa, mutta enimmäkseen kuitenkin helpottaa, koska kaks päivää viikossa lisää tulee todella tarpeeseen. Lisäksi mun pomot kaikki vakuutteli, että jos tahdon, ottaa he mut takaisin any day, ja kirjoittaa hyvät referenssit :) Heh, puhumattakaan siitä, että jos en irtisanotuisi nyt, olisinkin joulupäivää lukuunottamatta koko joulun töissä - ypöyksin koko talostani Lontoossa. Yksinoleminen ei muuten mua haittaa, mutta jouluna olisi ihan kamalaa olla yksin tyhjässä talossa. Baileysin täyteinen joulu Irlannissa kuulostaa ihan snadisti paremmalta!
 
 
 
Kaiken kiireen keskellä haluun myös ehdottomasti fiilistellä joulua täällä Lontoossa, ennen kun nostetaan kytkintä. Mulled cider kupposia lämpöisissä pubeissa ja sitä rataa. Huomasin äsken, että Winter Wonderland avataan tänä viikonloppuna taas Hyde Parkiin, siellä pitää jossain vaiheessa ehdottomasti käydä. Jouluvalot on jo syttyneet lähes kaikkialle, paitsi tänne Dalstoniin - hehheh... Mua ei sinäänsä kaupallisuus joulussa haittaa, koska kauniit, taideteokselliset näyteikkunat, jouluvalot ja kaikenmaailman joulufestivaalit vaan lisää tunnelmaa pimeyteen. Pimeyskään ei mua oikeestaan haittaa, vaan päin vastoin, on jotenkin "romanttista" pyöräillä koulusta kotiin iltamyöhällä katu -ja jouluvalojen sytyttyä. Osittain oikeasti tykkään tästä marras-joulukuun pimeydestä. Ehkä se muistuttaa mua Suomesta :p
 
 

Mä suuntaan nyt Shoreditchiin Acceleratorille oppimaan lisää yrityksen perustamisesta :) Kivaa torstaita kaverit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...