maanantai 4. marraskuuta 2013

Viikonlopun jälkeen


Ylläolevat vessanpeilikuvat on edustuskuntoisimmat kuluneelta viikonlopulta. Silloin kun ostin tuon mustan pikkulaukun, joka imaisee kätevästi kamerani sisäänsä, ajattelin että jatkossa tulee kaikkia kissanristiäisiäkin ikuistettua enemmän. Että muistoja jäis käteen kuvamuodossakin. Bileiden jälkeen ei muistikortilta sitten löytynytkään muita, kun epämääräisiä huonoilla asetuksilla otettuja kuvia, joita joku voisi myös "taidekuviksi" erehtyä luulemaan. Ja mitä kuvissa esiintyviin ihmisiin tulee, tuntuu ne alkuillan kaksi siideriäkin aina näyttävän kuvissa kahdeltatoista.

Mulla oli jokatapauksessa ihan superkiva lauantai-ilta! Kuvat antaa pientä osviittaa mun illan "ysäri" asusta - hiukset on ehkä vähän enemmän kasaria laineineen... Chupa Chups topin painatin äkkisään kotona pari tuntia ennen lähtöä, siitä tuli ihan kiva. Jalassa oli mun iki-ihanat jellyshoet, ja ulkona hiihdellessä oli päällä keltainen pusakka ja farkkutakki. Kyseinen H&M:n pusakka (joka näkyy tässä vanhassa postauksessa) on ollut muuten mun lemppari jo kasiluokalta, eli 14 vuotiaasta saakka! Hihansuut on 8 vuodessa alkaneet repsottaa, mutta muuten takki on kovasta kulutuksesta huolimatta loistokunnossa. Ja edelleen yksi ehdottomia tyylini kulmakiviä.

Tämä viikko alkoi tänä aamuna kello 4. Älkää ees kysykö :D Kumma tunne kun näin kasin pintaan on ollut jo tunteja ylhäällä. Mulla on taas vaihteeksi tosi hektinen kouluviikko edessä (tosin tulen varmaan sanomaan näin jokaikinen maanantai seuraavan 7 kuukauden ajan). Tänään mun pitää päättää yhden kurssin esitelmän aihe ja huomenna lyödä lukkoon design projektini teema sekä kirjoittaa oppimissuunnitelma. Torstaihin mennessä mun pitää vihdoin iskeä paperille bisnesideani, jota aletaan sitten työstämään. Tämä on business start up -kurssille, jossa ideana on perehtyä oman yrityksen aloittamiseen, ja halutessaan myös laittaa bisnes pystyyn ihan oikeasti. Voisin kirjoittaa koulujutuista tarkemmin tässä pian, kunhan saan ensin lyötyä lukkoon noi projektit :) Nyt noista tänpäiväisen kimppuun!

Kivaa (koulu)viikkoa hei teille muillekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...