perjantai 20. joulukuuta 2013

Friday Randoms

Tänään mulla alkoi virallisesti joululoma, vaikka oikeastaan koko viikko on ollut itseopiskelua. Mulla oli myös viime sunnuntaina vika vuoro töissä, ja vaikka oli tosi haikeaa lähteä kivasta työpaikasta, oon tosi helpottunut nyt kun voin keskittyä vain opiskeluihin ja viimeisiin kuukausiin opiskelijana. Paljoa ei kuulkaa ole enää jälkellä, ja se herättää mussa aika sekalaisia tunteita. Mulla on kyllä joitain alustavia suunnitelmia ensin kesälle ja sitten syksylle, mutten rehellisesti aio ottaa mitään paniikkia uran aloittamisesta heti alkuun. Eikä 22 -vuotiaan tarvikaan vielä :) Kaikenlaista pyörii mielessä, mutta nyt suunnitelmissa olisi siirtää kaikki tulevaisuudenhuolet ensi vuoden puolelle ja viettää seuraavat pari viikkoa ihan vain lomaillen.

Satunnaisia kuvia viikolta:

 
Kokeilin Urban Outfittersissä tuota upeaa pitkää bodycon -mekkoa, joka oli muuten kyllä ihan siisti, kunnes huomasin, että siinä oli cocktail-lasien joukossa myös timanttisia tupakkaa esittäviä kuvioita. Iso dislike - olen todella tupakanvastainen ihminen eikä tulisi mieleenkään kulkea mekossa, jossa on tupakankuvia. Rööki nyt sattuu olemaan yksi oksettavimmista asioista, joita tiedän...

Eilen sen sijaan kävi vähän parempi tsägä ostoksilla - käytiin tyttöjen kanssa eräässä kauan odottamassani sample salessa Brick Lanella, ja onnistuin nappaamaan itselleni pari kivaa joululahjaa :) Näistä lisää myöhemmin - nyt vielä työn tekoon hetkeksi ennen kuin loma alkaa oikeasti. Sunnuntai-iltana minä ja Ryan lennetäänkin jo Irlantiin joulun viettoon 8)

Ihanaa joulunalusaikaa  kaverit ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...