maanantai 9. joulukuuta 2013

mitä mulle kuuluu

Mun kulunut alkuviikko sisälsi pitkiä päiviä koululla, loppuviikko taas Lontoon ihailua Euroopan korkeimman rakennuksen huipulta, pikkaisen joulushoppailua, käväisyä Winter Wonderlandissa  ja paljon hyvää ruokaa - eli perheeni oli täällä käymässä. Nyt suklaa-lipastoni (kyllä, mulla on oma hylly suomiherkuille) on taas täydennetty ja rikkoutuneet kengät päivitetty uutuutta hohtaviin. Cheers, kotiväki.

Tänä aamuna taistelin sitten urheasti useampaakin herätyskelloa vastaan, ja lopulta ryntäsin koululle pitämään esitelmää. Nyt onneksi homma on takana, kyseinen kurssi koulutöiden puolesta joululomalla ja saan keskittyä design ja business kursseihin vielä seuraavat viikot ennen joululomaa :)

Sekalaisia kuvia viikon varrelta.


Suomen itsenäisyyspäiväkin jäi kiireessä tänä vuonna huomioimatta, vaikka aikeissa oli taas kirjoittaa joku haikean isänmaallinen jorinointi tänne blogiin. Mä oon vähän tämmöinen kaukoisänmaallinen, eli vaikken tulevaisuutta Suomessa suunnittelekaan, ylpeänä kuitenkin puhun suomalaisista jutuista täällä - välillä vähän romantisoiden, toisinaan sitten taas vähän puolueettomammalta kannalta. Olen aina tyytyväinen, jos joku tunnistaa mut pohjoismaiseksi ja korostan mielelläni suomalaisuuttani - joskun jätän ripsarin laittamatta, koska koen näyttäväni suomalaisemmalta vaaleiden ripsieni kanssa. Koulussa välipala-aikaan taas hifistelen fazerin suklaapatukoiden kanssa ja muistan aina mainita kyselijöille, että kyseessä on paras suklaa ikinä ;)

Nyt luennolle!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...