perjantai 28. helmikuuta 2014

fanny pack

Kuten ehkä tästä postauksesta voi päätellä, oon ollut viime aikoina erityisen innostunut läpinäkyvistä asusteista, ja yksi sellainen mulle tarttuikin mukaan viime keskiviikkoiselta Brighton-visiitiltä...


Karkkimaisen herkullinen muovinen vyölaukku neonpinkkinä, Beyond Retrosta. Tarjolla näitä oli useissa eri väreissä, ja tän lisäksi mun olisi tehnyt mieli napata mukaan myös kirkas-muovinen versio valkoisilla yksityiskohdilla,.. Edullisesta hinnasta huolimatta en kuitenkaan viitsinyt ostaa kahta vyölaukkua, kun en ole varma paljonko tälle tulee käyttöä! Ainut probleemahan on siis se, ettei mun kamera tietenkään mahdu laukkuun sisälle, buhuu. Mutta ainakin bilelaukuksi tää on mahtava :) Sopii hyvin yhteen myös mun jelly-kenkien kanssa!

Mielipiteitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...